Saturday, July 7, 2012

Teman Berbicara

Aku tgh prepare barang utk interview ISNIN nanti. Aku langsung tak blaja lagi. Aku pun tak thu kenapa aku malas masa nie. Banyak je masalah yang dtg. Aku ingin teman berbicara. Yang slalu ada untuk aku dalam susah dan senang. Aku ingin teman yang sentiasa menghargai aku setiap masa. Kerana aku akan lebih menghargai seseorang sekiranya orang menghargai aku.

Aku cuma insan biasa. Yang tak pernah lari dari buat salah. Aku pun tak tahu. Kekeliruan bertambah2. Aku kah yang bermasalah. Aku sendiri tak tahu dan tak pasti. Semalam aku mencari dan terus mencari. Tapi aku tak temui jawapan yang pasti. Aku ingin jawapan yang pasti. Aku tak nak dikecewakan atau kecewa lagi. Aku semakin kosong. KOSONG. KOSONG. KOSONG. Mengadu masalah ngn BLOG nie pun tak da hasil. Takda sapa yang dpt membantu, melainkan diri sendiri dan meminta bantuan dari ILLAHI.

Apa2 pun kawan2. Doakan kejayaan aku dalam interbiu ISNIN nie. Amin.

0 Budak Hitam: