Wednesday, June 1, 2011

Sial + Bodoh : Campak Bayi Dari Tingkat 5

Bodoh nya engkau. Ko tak rasa bersalah ke campak bayi cam tu ah. Sakit t0l hati aku. Mana sifat kemanusiaan k0 hah. K0 tak de perasaan ke. Dh la k0 buat d0sa lain. K0 buat lagi d0sa bun0h bayi tak bersalah. Ya ALLAH. Dari k0 bun0h bayi yang tak berd0sa tu. Lebih baik k0 kasi kat 0rang yang nak sgt kat anak. Ko nie, tuhan dh el0k2 kasi k0 rezeki dpt anak. K0 siap buat anak k0 cam tu ag. Sah k0 memang ada masalah mental nie. Gila tahap dewa la.

Geram2. Sedeh bet0l aku kenang. Bayi w0k. Dia tahu apa. Memang sial lahanat la k0. Sakit t0l hati aku nie. Aku d0a k0 cepat2 bertaubat sebel0m k0 terima balasan lebih dasyat dari k0 campak anak k0 cam tu je. Ish2. Kesian2.

2 Budak Hitam:

Anonymous said...

org ya nang sik tau menghargai pemberian illahi.....ya pia.....minta d humban ke neraka jahanam yg paling dalam......

Nur Adiratna said...

Bodoh orang ya...
Mun dpt bun0h kan terus jak..
Mun sik m0k anak ya..
Berik la ngn orang...
t0k d tikam cam ya jak..Nang kesialan babi hutan orang ya...
lak sik d berik anak merungut...
c0ba nya gik kecik d p0lah 0wank tua nya cam ya...cam nie ndak ka asa nya ka...