Wednesday, June 8, 2011

Rindu En. Tenggiling So Much

Sunyi nya malam nie. Otak aku melayang. Aku tak td0q lagi. Tensen bertambah2. Sampai tulang blakang aku pun sakit. Sampai aku penat tak tentu arah. Adoi, dah la esok kena bangun awal. Es0k aku nak p interview. Cepat la td0 mata. Aku malas nak buang masa td0 lewat nie. Hehe.

Tah napa hari nie aku terfikir sangat2 pasal En.Tenggiling saya. Eh, aku punya lagi ke? Entah la. Kalau ada jod0h. Bertemu la k0t. Hehe. Aku rindu En.Tenggiling la. Sangat2 rindu. Aku sayang En.Tenggiling aku sangat2. Harap dia seyhat la kan. Semalam aku dh buang pic En.Tenggiling aku. Nasib aku tak clean lagi Recycle Bin aku. Nak amek balik la. Kalau aku rindu aku teng0k la En.Tenggiling aku tu. Hehe.

Sekarang nie dia buat apa yerk. Erm, kalau tak keluar mesti dah td0. Tak p0n 0n9. Haha. Alah rindu nya kat dia. Seyhat ke tak dia hari nie. Seyhat k0t. H0pe dia seyhat slalu. En.Tenggiling, saya tahu awak akan baca saya punya bl0g. En.Tenggiling, es0k saya mahu interview. D0akan saya k En.Tenggiling.

Ah stress kepala lutut aku. Lemah bet0l la. Aku nak jumpa En.Tenggiling. 11.06 menjadi igauan. Our 3rd Anniversary. Adakah ada suprise untuk aku. En.Tenggiling, maafkan segala yang dh terjadi. Saya syg kamu teramat sayang. :)

0 Budak Hitam: