Monday, June 6, 2011

Maafkan Aku : Tentang Kita

Aku tak tahu nak p0st apa hari ini. Aku tak tahu nak berkata2 apa untuk hari ini. Aku juga membawa hati aku nie dengan hepi yang tak tahu aku untuk membilang nya. Seperti tiada masalah. Padahal masalah yang datang bertandang kat pala 0tak aku nie berlipat2 tebal tau. Macam kamus depan. Tebal lagi dari tu k0t. Aku cuma nak p0st lagu nie je kat k0rang.

Acha Septriasa - Tentang Kita.

Korang nak lirik lagu nie. Tak payah la k. Sebab kat citu dah da lirik. Korang layan je la. Luahan perasaan aku untuk hari ini. Luv From ma heart. Sayang korang.

0 Budak Hitam: