Tuesday, June 7, 2011

Keputusanku, Mengecewakan Aku

Aku kecewa dengan keputusan aku. Aku tahu aku dh buat byk silap. PUTUS & PERGI. Aku masih di hantui rasa syg yg mendalam terhadap dia. Aku cuba utk melupakannya. Makin aku cuba, makin aku terasa kehilangan. Kenapa? Adakah keputusan aku keputusan yang terbaik. Adakah keputusan aku akan membuah kebahagiaan. 11.06 tarikh yang akan tiba. Aku tertunduk sayu. Hati ku menangis. Jantung ku berdegup kencang. Aku cuba melupakannya. Kenapa aku tak berjaya.

Kenapa tahun ke 3 hubungan kami mendapat dugaan yg amat dasyat. Kenapa? Kenapa aku selalu membuat keputusan yang tak tepat. Kenapa? Aku menangis bagai rumah nak runtuh. Hati ku mer0nta2 kesakitan. Aku tak dpt mematahkan balik keputusan aku.

Keputusan ku utk berhijarah dan melupakan segalanya. Adakah aku akan berjaya menghapuskan smua nya. Adakah aku akan tabah menghadapi dugaan hidup di tempat orang. Ya ALLAH, kenapa? Aku terlalu menyayangi nya. Aku tahu dia menyayangi ku juga. tapi banyak saja halangan yang kami hadapi. Ah Stress!

0 Budak Hitam: