Monday, June 20, 2011

Keadaan Jiwa Tidak Stabil

Ad0i. P0ning kepala eden. Aku pening kepala. Satu rumah kepanasan. Aku sorang je kesej0kan. Apa punya spesis la aku nie. Berdarah sej0k k0t. Hahaha. Sej0k lah sangat. Haha. Siyez aku sej0k je semenjak aku bendera jep0n nie. Aku bukak kipas sl0w pun dh macam bukak sampai 30 speed0. Haha.

Semalam aku nangis macam orang gila. Takde sapa p0n nak puj0k. Biasalah aku. Kuat p0n leh jadi tak kuat klu perasaan tak tentu nie. Aku risau dengan aku. Dh la masalah rasa mcm bertimbun2. Tak larah nak lawan. Haiiya. Kame2 ha. Haha. Tapi aku try my bez tau hadapi benda2 gangguan jiwa nie. Tapi akhirnya kalah. Aku kalah di medan peperangan. NANGIS mcm orang gila lah jawap nya.

Ckit2 nak ngs. Smua benda nak kuar airmata. Tahan b0leh tak air mata tu. Klu tgk drama sedih kang. Bukan takat airmata je. Hingus2 pun meleleh gak. Si0t t0l. Hehe. Entah semalam aku rasa tak sedap hati. Perasaan aku pelik semacam. Last2 aku nie buat isu gempaq. Akhirnya aku ngs utk td0. Akhirnya aku td0 lepas ngs tanpa menelan sebarang macam jenis pil td0. Haha. Itulah kenapa aku sedeh aku tak lawan sedeh aku. Klu aku lawan aku sentiasa berfikir2. Sampai aku cam tak tentu rasa. Klu aku ngs. K0mpom aku td0 lepas aku nangis. sekian terima kasih for u sbb sudi teman i ngs malam tadi, walaupun u tak suka tgk i ngs. Hehe Sori. :p

0 Budak Hitam: