Sunday, June 5, 2011

Gambit Saifullah : GAMEBIT BALING TAIK

Haha. Memang tak habis2 stori stoberi pasal Gambit Saifullah nie. Tetiba lak ada bl0gger yang buat game. GAMEBIT BALING TAIK nama di beri. Haha. Kelakar la. Sumber game nie aku dpt dari Ayeem Ayam.

Start Game Click HERE.

Kelakar lah. Lepas satu, satu k0 dpt GAMBIT. Sapa suruh k0 cari nahas dengan BLOGGERS. Orang menegur kata orang menfitnah k0. Padahal dh sah2 video tu dasyat yg amat. Tapi aku taknak la em0 sangat ngn k0. Cbb k0 manusia. Tak lari dari buat silap. Lagipun ko bukan binatang. Macam k0 cakap pasal2 kt orang nie anjing. Haha. Kelakar la k0. Makin dasyat. Terkejut mak. Bahaya bet0l manusia macam k0 nie. Dah memang takder budi bahasa. Cakap bajet hebat. memang dasyat la.

Ko tahu tak tetiba aku nek meluat ngn k0 gambit. Haha. Apa2 pun aku tetap d0akan kebahagian k0 dunia dan akherat. Semoga k0 cepat2 la berubah dan sudi mengaku kesalahan k0. Tak sabar menunggu kisah hangat k0 kat tv es0k GAMBIT SAIFULLAH.

p/s : Jom kawan2. Kt ramai2 men game nie. Layan w0oo.

4 Budak Hitam:

azrijohan said...

dah main game ni kat ayeem ayam:)

jaa64 said...

kahkah..gilaaa....alu pun turut main lempar taik tadi...haha =p

Nur Adiratna said...

azri johan :

Hahahahha...
Game nie p0n amek dari dia...
Juz t0long pr0mote je....

Nur Adiratna said...

jaa64:

Hhahhahah...
Sila2...
Men je...
Gelak besar men game ni....