Saturday, June 4, 2011

Blog Walking


Ya ALLAH. Lama sudah aku tak bl0g walking. Aku juz update. Pastu settle dh. Hari nie agak ngada gak la tangan aku nak melangkah. Klik sana sini. Jenguk bl0g orang. Saja mencari-cari di mana kawan2 ku menghilang. Banyak p0n f0llower tp yg datang kunjung 2 3 orang pun tak leh pakai gak. Haha. Dengan cara nie je aku leh tarik perhatian orang kunj0ng bl0g aku. Haha. Tipu la aku. Memang aku tipu. Kalau cara nie je. Banyak lagi cara selain blog walking bagi sesiapa yang malas macam aku nie. Hehe. Tapi klu blog walking nie bez gak tau.

Kadang2 kt nak orang melawat bl0g kt. tapi kt sendiri malas nak melawat bl0g orang. Jadi macam sy0k sendiri la kan. Haha. Lucu bet0l. So, klu korang rasa nak orang dtg melawat blog korang. Korang mesti rajin2 juga melangkah ke bl0g orang. Betol tak. Haha. Sebenarnya aku tak harap sangat orang dtg bl0g aku. Cbb aku suka sy0k sendiri. Tulis banyak2. Pas tu baca sendiri 2 3 kali. Hahahha. Apa2 p0n h0pe smua bl0gger kat luar sana berjaya. Amin.

0 Budak Hitam: