Friday, June 10, 2011

Badan Lemah Longlai

Entri sesaje. Nak lepas tensen tahap dewa dewi nie. Nak tye k0rang nie. Aku slalu sakit pinggang ahey2 nie. Then, Kencing aku agak k0tor. Adakah aku mengalami kencing kotor. Ke aku ada masalah buah pinggang. Risau bila igt balik. Coz, b4 nie. My ayah mengadu sakit pinggang. Kadang sakit macam tak larat nak buat smua. Then, dia check. Tgk2, my ayah mengalami masalah buah pinggang.

So, skg nie aku pulak yang risau. Takut pun ada gak. C0z aku mendadak kurus dalam masa sebulan. Ish. Biasanya orang cakap, klu kt kurus secara mendadak. Kt mudah d datangi penyakit itu. Eh, risau nya. Coz dengar2 gak, klu yang mengalami masalah buah pinggang nie. Kandungan kadang2 kena gugur. Tidak d benarkan mengand0ng. Erm, klu bet0l la. Tak kawin sampai ke tua lah cheq.

Erm, aku nie risau beben0r. Ish, think p0sitif la. Insya ALLAH tak de pape. Mainan perasaan je nie. Hehe. H0pe kuarga aku di lindungi ALLAH. Tak lupa juga kat famili En.Tenggiling. My BFF (ada ke bff aku) & smua la. Amin.

2 Budak Hitam:

nGiau said...

hmm...lebih baik ko p mnta check doktor..lebih baik mencegah drpd mngubati. :)

Nur Adiratna said...

nGiau :

Takut la ngiau...
takut da sumthing yang tak sedap d dengar...
but, i will...
D0a2kan k...