Monday, June 13, 2011

Alhamdulillah : Delete FB & YM

Syukur alhamdulillah. Aku dh delete FB aku yg aku pakai utk men POKER. Aku juga dh delete id aku utk YM ROOM. Akhirnya, hari ini rasmi aku pencen dari men POKER & JOIN ROOM YM. Hehehe.

Act, smua benda nie melekakan aku. Better aku buang b4 aku semakin membuang masa yang tak tentu arah kan. Bet0l tak kawan. Bet0l. Huhu. Korang tahu tak kenapa aku buang FB & ID YM aku. Alah korang nie. Kan dh g thu tadi. cbb melekan aku. Lagipun aku nak mulakan hidup baru. Nak td0 awal, nak g kerja, nak kumpul harta. Chiay0k2 NURADIRATNA. U can d0 it. Insya ALLAH.

Tapi, FB kena tunggu 14 days utk terminate terus. YM lak fuh bapak lama. 90 days lak tu. H0pe takder yang bukak or gatal tangan. Menyemak je kat mata aku. Buang lebih baik. Lepas nie, aku nak buang benda yang menimbul kan virus kat dalam Leppy aku pulak. Klu dh ker0je nanti takde masa nak buat smua nie. K0mpom penat n td0q awai. Hehe. S0, lebih baik buat sekarang.

Es0k langkah ku bermula k0rang. D0akan aku k. Supaya success dalam hidup. Aku baru je tgk ket0 MYVI baru. Fuh terg0da mak tau. memang chantik. S0, utk menerima tawaran hebat seperti HP percuma & Ket0 offer by MY MOTHER. Let d0 sumthing. Hehehhehe. Semoga ALLAH melindungi perjalanan ku. AMIN.

0 Budak Hitam: