Thursday, May 12, 2011

VIDEO : Suratan Sudah Tertulis

Ok kawan-kawan. Hari nie, aku nak share 1 lagi video kat korang. Hehe. Video nie aku wat malam tadi. Lepas aku try video 1st tu aku rasa macam seronok lak buat benda nie.

.SURATAN SUDAH TERTULIS.

Tada. Ni lah hasilnya. Aku tahu, kerja aku tak kemas. Tapi nie aku suka2 je k. Dalam pada masa yang sama utk renungan kt bersama. Hope k0rang suka & layan k. Aku nie bukan orang sastera. Bukan juga budak it. Dan bukan juga budak seni. Aku adalah aku. Sekadar membuat sesuatu atas minat. Insya ALLAH lepas nie aku buat lagi. Tapi tgk keadaan gak k. Huhu.

2 Budak Hitam:

nasri said...

hehehe..dengan instrumental cmtu + dgn cerita tu.. sayu je hati.. sedey nyer.. nie cerita rekaan semata2 ke? ape? huhu~

Nur Adiratna said...

Nasri :

Haha...
Rekaan semata2...
Tak ada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia...:p