Sunday, May 1, 2011

Sehari Di Kuching

Semalam dalam pukul 2 am aku melangkah keluar rumah bebekalkan mata yang bel0m direhatkan utk perjalanan yang agak ja0h. Tak de la ja0h sgt. Ar0und 7 h0ur je. Haha. Aku igtkan kt0wank pergi ber2 rupanya ber3. Hehe. Aku, Dedek & Abg Arip. Sampai je kat kch, terus hantar Abg Arip ke ICAT atas urusan kerja k0nonnya. Huhu.

Kemudian, aku bersama kawan ku ke rumah mak mentua nya untuk mengambil anak nya Najwa. Hehe. Sebelum pulang ke Sibu, Singgah ke mcD airp0rt. Aku order macam biasa. Spicy Chicken McDeluxe. Nyum.

Tgh2 sy0k makan. Haha. Dengan tak di sangka-sangka. Perjumpaan yang sungguh mengembirakan. Haha. Aku berjumpa dengan sahabatku. Erin botolplastik dan djah. Sungguh memeranjatkan lagi, berjumpa dengan chattez lain. Kak mia yg sungguh cute, anab, murina ntah nama nya n etc. Hehe. Sungguh ramai. Tapi aku hanya menegur 2 orang saja. Erin & Djah. Yang lain malu. Haha. Sori k kawan2. Len kali kt jumpa kt b0rak panjang leb0r k. Aku seorang yg pemalu act. Hahaha.

0 Budak Hitam: