Wednesday, May 18, 2011

Saya Perlukan Awak

Manusia memang saling memerlukan. Manusia la katakan. Allah jadikan manusia ramai di dunia nie. Allah juga jadikan manusia berpasang2an. Itu lah ada laki dan p0mpuan. Laki dan p0mpuan, 100% mempunyai perbezaan. Dari segi zahir dan batin. Apa kaitan. Paham2 sendiri la k.

video
.SAYA PERLUKAN AWAK.

Korang pernah tak terfikir yang korang hidup sorang2. Takde sapa2. Baik keluarga, kawan & buah hati. Pernah tak k0rang terfikir. Mesti pernah kan. Dan jawapan nya. Gerentilah gelap kehidupan. Bet0l tak?. Hehe.

Jadi, Hargailah orang sekeliling kt. Kalau part cintan cintun tu. Hargailah pasangan korang k. Kalau dh tak de depan mata. Memang macam kucing berak kap0r. Kucar kacir jadi nya. Bet0l tak. Ke aku je yang rasa cam tu. Ke korang tak. Entah la. Kalau tak banyak, ckit tu ada la rasa kehilangan. Bet0l tak?. Hikhik. Wat ever la korang. Aku tetap dengan jawapan aku. Huhu.

0 Budak Hitam: