Sunday, May 1, 2011

Peraduan "BAYI BERGAYA"

Hari tu kan. Aku tengah belek2 FB. Pastu aku terlihat sumthing. Kontest la k0non nyer. Haha. Then, tiba2 lak tergerak ati nak j0in. Hehe. Kontest bayi bergaya. Mesti korang fikir aku nie dh kawin ke apa ntah smua lah. Haha. Sebenarnya, aku masukan anak sedara aku yg c0mel lagi bergaya pertandingan nie. Sangat c0mel sangat bergaya. Haha. Kecik2 dh pandai p0sing bel0m lagi besar. Sangat sayang kat dia.

Ini dia si kecik tue NUR IFFAH NAZIFA BINTI MOHD RADZI HAFIZUDDIN. Ok, tp bukan gambar ini yang aku guna untuk peraduan tu. tapi gambar lain. Korang klik la link kat bawah tu k. Tolong2 k aku like. Sayang Korang.

1st like this page:
2nd like this pic:


Ok, Klu korang nak like. Tapi korang tak pasti link aku kasi ni bet0l ke x. Klu korang ada nampak 2 gambar nie. Tulah gadis comel yang aku maksudkan. So, apa tunggu lagi. Tolong LIKE k. Jasa baik korang aku hargai. Manalah tahu, ramai yang nak ambik dia jadi m0del kanak2 nanti. Haha. Berangan dah aku. Huhu. Sekian.

0 Budak Hitam: