Wednesday, May 11, 2011

Merungut Tak Bermaksud Tak Bersyukur

Sayu bet0l hari ni. Aku rasa sedih sangat2 sedih. Muka agak kurang seri. Hari nie mas0k hari ke 4 aku tak makan nasi dan benda2 berat. Aku juz minum air dan makan benda ringan mcm buah, biskut je. Kadang2 sampai satu hari aku tak makan. Aku pun tak thu kenapa. Aku tak der selera nak makan. Berat badan aku susut balik. Stress aku ngn keadaan aku. 2 3 hari nie, Aku rasa sangat kecewa. Aku pun tak thu naper perasaan "KECEWA" tu ada time2 cam nie.

Aku teringat mcm2 benda. Fikiran aku bet0l2 celaru. Aku risau dengan keadaan aku sendiri. Berat mata orang memandang. Berat lagi bahu aku yang memikul. Badan aku lemah sangat. Nak bangun dari tempat tidur pun berat je rasa. Tapi aku gagah kan jugak. Aku asyik mengalami masalah per0t je. Aku kurang mengadu kat orang. Malas nak kec0h, karang orang cakap aku nie mengada2. Tapi serius nie. Bak kata orang. Klu dh telantar tak bangun2 baru orang tahu aku nie bet0l2 sakit.

Act, aku nie ada gastrik. Gastrik aku, aku sendiri susah nak cakap. Orang cakap pantang, benda tu jugak aku layan. Benda tu jugak aku suka. Benda tu jugak aku nak makan. Kenapa?. Degil bebenor aku nie. Kadang2 klu dh sampai sakit sangat tu. Aku sendiri tak reti nak cakap. Aku tahan selagi aku mampu. Aku akan gthu klu sampai satu tahap aku memang dh tak dpt nak thn lagi. Lagi satu masalah aku nie. Aku kuat sangat berfikir. Klu ada masalah. Aku fikir sampai aku sendiri stress. Aku kurang nak share ngn orang. Klu aku memang dh bet0l2 tak tahan. Aku lepak ngn member, perangai aku mesti pelik2. Sampai buat orang gelak tebahak2 kat aku. Tak pasal2 aku dpt title "GILA". Ad0i yay. Namun aku tetap bersyukur dengan keadaan aku nie.

Aku susah nak luah la. Tak reti. Ada orang cakap. Blog nie tmpt meluah perasaan. Aku kurang nak meluah perasaan kat bl0g aku nie. Malu weii orang baca. tapi bak kata orang. Aku tulis blog klu bukan utk orang baca tak guna jugak ada bl0g. Macam2 kerenah. Korang jangan meluat k baca. Nie juz nak luah benda terbuku kat fikiran aku. Sebab, Masalah aku, takde sapa yg nak dengar. tp masalah orang aku jadi pendengar setia dan cari jalan utk menyelesaikannya. Tu lah di katakan kehidupan. Mungkin ada kawan "ALAM MAYA" yang prihatin. Hehe. Bye Korang. :)

0 Budak Hitam: