Monday, May 9, 2011

Melekat Melekit Melekot

Hari ni aku nak ajak k0rang semua imbas kembali kes 2 tahun yang lepas. Haha. Nak tahu kes apa. Teruskan bersama saya dalam rancangan "MELEKAT MELEKIT MELEKOT".
Haha. Ok2, tak yah crita panjang leb0r la. Nanti malas pulak k0rang nak baca. Nie crita tahun 2009. Berkenaan dengan "PASANGAN MELEKAT".

BERGAMO - Pasangan pekerja sebuah kedai yang menyelinap masuk ke dalam tandas
mendapat nasib malang kerana mereka melekat ketika melakukan hubungan seks,
lapor sebuah akhbar semalam.

Pekerja lelaki, Salvatore Mazzi, 37, dan Angelina Marcelo, 26, melekat disebabkan oleh masalah kekejangan otot salah seorang daripada mereka.

Perbuatan mereka diketahui oleh suami Angelina yang menunggunya untuk membawanya pulang dari bekerja.

Beberapa kakitangan perubatan berjaya menyelamatkan pasangan itu di sebuah kedai pakaian di Bergamo, Itali.

Salvatore dipecat kerana melakukan hubungan seks ketika sedang bekerja. Angelina yang bertugas sebagai juruwang bernasib baik kerana dia dibenarkan bekerja selepas pihak pengurusan mendapati wanita tersebut melakukan perhubungan seks selepas tempoh syifnya berakhir - Agensi.

Hehe. Korang mesti herankan, kenapa aku bukak crita lama. Alah, k0rang nie. Jangan la melenting dulu. Aku bukan tak der idea. Kira nie idea lah kan. Haha. Lagipun nie sekadar renungan kepada aku, korang dan k0rang smua. Zaman skg nie, aku tgk dh terlampau ADVANCE. Batas2 pun orang tak hiraukan. Lagi satu, Ada je Crita pasal "CURANG" nie, aku baca. Memang makin menjadi2. Itu pasal la aku bukak buku lama.

Sebenarnya aku sedih & aku takut. Adakah ini dikatakan dunia akhir zaman. Sikit2 ALLAH tunjuk tanda2 HARI KIAMAT. Aku tak nak lah salah seorang dalam gol0ngan manusia AKHIR ZAMAN. Tapi kuasa ALLAH kan. Siapa b0leh menyangkal. Sekuat mana pun manusia d bumi nie. Takan dpt lawan kuasa ILLAHI. Aku harap, kt bukak Hati kt masing2. Supaya Hati kt tidak tertutup untuk menuju ke JALANNYA. Amin.

0 Budak Hitam: