Monday, May 2, 2011

Matluthfi90 VS IniAwarHadi

Sapa diaorang nie? Dia0rang nie la video maker yg gempaq kat dalam YOUTUBE. Antara dia0rang, sapa bez. Ntah. Bagi aku dua2 bez k0t. tak thulah klu k0rang. Tapi aku rasa cam aku lebih suka kat MATLUTHFI lagi. Nak thu cbb apa. Muka dia CHINESE LOOK. Haha. Tgk muka dia, mesti igt kat CHINTA HATI. Ad0i yai. Tapi dia0rang memang bez. Kelakar. Semp0i. Wat aku krem perut je gelak. Leh mas0k RAJA LAWAK tu.

Matluthfu90

IniAnwarHadi

Ni ha salah satu video diorang. Aku tak upl0ad smua p0n. Layan d0h. Klu k0rang nak tgk yang lain. Cari jerk kat YOUTUBE dengan taip nama dia0rang nie. Hehe. Memang layan. Layan giler sangat.

Tapi naper Matluthfi lame dh tak upl0ad erk. Rindu lak ngn vide0 klakar dia. Memang semp0i la. Gud j0b k k0rang. I d0akan k0rang berjaya dalam bidang masing2. Video k0rang tetap peneman aku di kala malam yang sunyi. Di kala aku tak td0 sampai pagi. hehe.

Sebel0m aku terlupa. Ha, ada seorang lagi mamat pantai timur k0t. Cheq p0n tak tau nama dia. Jap cheq check dulu n0h. haha. Ha Youtube dia nama nya maccaboyz91. Die ada gak wat video same cam die0rang nie, tp aku kurang la ckit nak layan. Coz dia nie 0k cuma bahasa ada kesat ckit. Kutuk orang tu n0.1. Haha. Ada gak video dia yg memberi pengajaran. Layan la juga.

Hope lepas nie dia wat video yang menarik & tak kutuk2 orang k. Act, dia leh wat video yang bermanfaat c0z dia ada talent. Cuma k0ntrol diri dari tak kutuk orang. Haha. Gud luck k utk k0rang.

0 Budak Hitam: