Wednesday, May 4, 2011

Laksa Sarawak Memang Layan

Sapa pernah makan LAKSA SARAWAK? Sila angkat tangan dengan bergaya tapi s0pan santun. Haha. Ok2, l0ya bur0k lak aku nie kan. Haha. Kalau orang SARAWAK or orang yang menetap di SARAWAK or orang yang datang kat SARAWAK, cakap diaorang tak pernah makan LAKSA SARAWAK. Ish ish ish, memang RUGI dan b0leh di katakan dalam kateg0ri MENIPU tu. Hehe.

Korang tahu tak cara nak buat LAKSA SARAWAK nie. Erm, mesti ada yang tertanya2 gak cam mana lah nak buat kan. Alah sekarang nie, smua mudah. Tak perlu susah payah nak buat perencah dia. Perencah dia dh ada di pasaran pun. Pergi kedai, juz beli perencah dia n buat la. Tak susah mana pun.

Aku suka pakai perencah jenis ni.

Klu k0rang nak tahu lebih lanjut lagi pasal LAKSA SARAWAK nie. K0rang search kat GOOGLE k. Gerenti banyak yang pr0mote. Lagipun aku malas la nak taip panjang leb0r. Takder idea, aku thu melantak je tadi. Tapi aku buat la LAKSA tu k. Nak tunjuk cara2 membuat nya aku tak repi. Eh, bukan tak reti. Malas nak tunj0kan. Pratikal tak sama ngn lisan kan. Hehe. Selamat mencuba ya kawan2 sekalian.

7 Budak Hitam:

anismelon said...

sedap ke laksa swak..xpena makan..heee..ape beza nye ngn laksa smenanjung??

Nur Adiratna said...

anismelon :

Laksa sarawak nie die berempah sikit rasa nya...
huhu....try la...
rasa nya kat laksa shake ada k0t....:P

shidee said...

hai.. nice blog.. beautiful picture.. i love it..

if you have time come to visit my blog http://shidee08.blogspot.com/
do not forget to follow me..

thank you..
hehee..=)

shidee said...

hai.. nice blog.. beautiful picture.. i love it..

if you have time come to visit my blog http://shidee08.blogspot.com/
do not forget to follow me..

thank you..
hehee..=)

Nur Adiratna said...

shidee :

Tq...:>
I will visit u back...

a pis of art said...

seriously teringin nak rase.. bak skit bleh.. =P

Nur Adiratna said...

apis :

Nak ker??
huhuhu....
kat mana ada erk...
kat laksa shake k0t...