Tuesday, May 31, 2011

Kuching Part 2 : Gathering Blogger Sarawak

Cerita aku h0neymo0n d kuching besambong di sini. Haha. Honeym0on la sangat. Huhu. Ok. Lepas je kenduri tghari tu, Ayah aku terus ajak aku g SERIKIN. Fuh bez ever place. Haha. Ada apa. Sempadan INDON-M'SIA. Shopping time. Haha. Lepas tu, aku memang penat giler. Pinggang aku sakit weii. Biasalah kan. Klu dh penat, seluruh badan sakit. Hehe. Lepas settle smua terus g beli KEK LAPIS SARAWAK.

Masa ondaway balik rumah. Tetiba my fren KHALL call. Dia tanya bet0l ke aku kat kch. Aku jawab ye & terus dia ajak aku g GATHERING BLOGGER SARAWAK kat D'11 steamboat. So, aku yang dh kenyang nak mampus ala2 ikan paus nie. Memang giler tak larat nak makan. Last2 aku makan juga weii. Per0t aku memang dh nak pecah dh. Seronok dpt j0in dier0wank. Walaupun tak kenal. Haha. Kenal2kan la diri lepas tu. Lagipun tak lama mana p0n lepak. Pukul 10.00pm dh ch0w dh. CHOW CINCALUK.








Gambar di atas aku amek dari EN. TARMIZI SHUKRI. Masa nie aku tak bawak p0n MY BEBEH. Masalahnya, bukan tak nak bawak. Aku nya bet dh plat. Aku tak sempat nak cas. S0, aku bawak keperluan diri je la. Haha. Lagip0n MY BEBEH dh berpanas sehari2. Tak kan aku nak suh dia berembun pulak. Nanti dia demam, aku jugak yang susah. Hehe. Kesian My bebeh. Karang takda teman aku dating. Hehe.

30.05, Hari isnin. Balik SIBU terchinta. Haha. Sebel0m balik. Amek RABBIT LION HEAD & Burung puyuh hutan adik ku. Comel nak mampus wei rabbit itu. Sampai aku kena cakar. Sungguh c0mel. Hehe.


Then, balik. Masa balik tue. Memang jalan sesak. Orang nak GAWAI. Apa2 p0n, Selamat Hari Gawai. Gayu Guru Gerai Nyamai. Namun Alhamdulillah. Selamat sampai ke destinasi.

2 Budak Hitam:

pu3mas said...

kmk blm sempat gik nak update part 2.. ktk advance dri kmk eh...

Nur Adiratna said...

mas....
kmk t0k orang dtg...
ya lah advance ke part 2 ya...