Thursday, May 19, 2011

KONGSI : Lu Langsi, Lu Mati. Haha


Haha. Aku bukan nak cakap besar la. "Lu Langsi Lu Mati". Haha. Act, Aku p teng0k crita nie hari Ahad yang lepas. Brapa hari bulan ya? 15.05 k0t. Tak pasti lak aku. Aku nie tak update ter0s. Tu lah pasai nya. Haha. Awatt cheq kuaq bahasaq utara nie. Amb0ii. Haha. Siyez aku tak ingat. Haha.

Awatt aku p teng0k crita KONGSI nie. Padahal, aku d0k dgr orang habaq kat aku, crita nie tak bez langsung. Tapi aku p gak teng0k. La, tak teng0k. Cam aner nak thu bez ke id0k nyer. Haha. Not bad la crita nie. Bez la gak. Tak seperti yang aku dengar. Klu aku dh leh d0k gelaq besaq satu PAWAGAM. Memang sure la bez.

Apa2 p0n. Sokonglah INDUSTRI FILEM MALAYSIA. Sekian.

2 Budak Hitam:

[sutera kasih] said...

i love sam !!hehe msti best kan ceta tu..tak tgk lg huhu

Nur Adiratna said...

sutera kasih :

Hehe. n0t bad la...hehehhe...
tgk la baru dpt menilai cam ner..
Tp banyak yang cakap tk bez..
tp i tgk bez je...