Friday, May 6, 2011

Kenapa Guna Mata Sebagai Header?

Ramai yang tertanya2. Sejak dari aku mula2 berbl0gging sampai la sekarang nie, "HEADER" aku asyik mata je. Kenapa mesti mata. Kenapa tak angg0ta badan yang lain. Pers0alan demi pers0alan aku terima tp aku tak pernah jawab p0n. Tapi kali nie macam tergerak hati lak aku nak wat entri pasal HEADER aku nie. Huhu.

Kenapa mesti MATA. Bagi aku lah. Segala2 nya bermula dari mata. Bak kata orang "DARI MATA TURUN KE HATI". So, aku pilih MATA lah. Lagi p0n MATA merupakan angg0ta paling menarik, tak kira laki or perempuan. Bet0l tak kawan-kawan. Bet0l kan. Haha. Lagipun aku cam rasa lah, mata aku nie chantik. Huhu.

Puas hati tak dengan jawapan aku. Tapi tak kesah la kan. Apa2 header p0n lawa asal reti n pandai buat je. Aku tak la cakap aku nie reti or pandai. Asal ada je kan. Lagipun, aku nie jenis p0mpuan yang tak suka benda yang serab0t2 nie. Sakit kepala klu benda serabut sangat. Pastu, bl0g yang serab0t leh wat lagging tau. S0, kurangkan serabut. Eh apa kaitan, padahal crita pasal header. Huhu. Peliharalah Mata kt sebaik2 nya kerana MATA kt dapat melihat keindahan dunia ciptaan ALLAH s.w.t ni. Insya ALLAH, Amin.

0 Budak Hitam: