Monday, May 9, 2011

Hatiku Berbisik Menyebut Nama Mu Ya ALLAH

Sayu hati ku bila ku sedar aku bergitu kerdil. Sayu hati ku bila ku sedar betapa agung nya ciptaan ALLAH. Sayu hati ku bila ku sedar aku tak layan ke syurgamu. Sayu hati ku bila ku sedar betapa Agung nya KekuasaanMu.

Ya ALLAH, hanya padamu ku berm0hon. Kau ampunilah d0saku ketika sedar dan tidak sedar. Kau ampunilah d0sa kedua ibu bapa ku. Kau ampunilah d0sa keluargaku, sanak saudaraku, para sahabatku dan umat islam di dunia ini. Ya ALLAH kau berkatilah hidup ku ini ya ALLAH. Kau bukakan lah pintu hati ku untuk aku terus menuju kejalanmu.

Ya ALLAH sungguh sayu hatiku bila mengenangkan perkara2 yang terjadi. Kau lindungilah kami ya ALLAH. Sungguh sayu hati ku ini. Kau bantulah aku ya ALLAH. Dekatkankan lah aku padaMu. Ketika dan saat ini, aku benar2 takut. Takut dengan segala2nya. Ya ALLAH, bantulah aku. AMIN.

0 Budak Hitam: