Tuesday, May 24, 2011

Hari Membeli Belah

Semalam. Lepas saja saya siap bikin smua pekerjaan saya. Saya pergi sh0pping. Haha. Sh0ping la sangat. Saya sudah tidak ada sluar jeans lagi. Saya beli sluar jean baru. Sampai 2 pasang. Hahahha. Sungguh lucu saya cakap macam ini. Haha.

Ok2. Semalam, aku tak de wat pe p0n. Lepas aku settle kerja aku n aku pass aku dpt upah. Tu yang sakan sh0pping sampai 2 pasang sluar tu. Act, aku lama dh tak sh0pping. Al maklum la aku nie. Kerja p0n tak. Haha. Macam2 k0t aku beli. Itu ini itu ini. Macam2 lak tu. Membazir duit je. Simpan tak nak. Haha. Alah, Bak kata orang, duit b0leh di cari la. Asal mahu je. Kan kan kan. Lega dpt sh0pping. Hehe.

0 Budak Hitam: