Thursday, May 5, 2011

Gaya-Gaya Muka Ketika Bergambar

Korang rasa korang chantik. Korang rasa korang lawa. Korang rasa korang anggun. Korang rasa korang menawan. Korang rasa k0rang mach0. Korang rasa korang hensem. Korang rasa korang bergaya. Korang rasa apa korang rasa. Hahahha. Korang dpt rasa tak apa yang aku rasa. Haha. Aku aku dan aku. Kenapa aku? Cbb aku rasa smua kat atas tu. Bila aku berangan dan apabila aku berangan berlainan jantina. Hahaha. Ish, apa yang aku merepek ni. Rasa apa yang pompuan lain rasa lah. Haha.

Aku rasa, korang pun pernah terbaca, membaca atau pengepost t0pik nie k0t. Ye lah aku je yang ketinggalan zaman. Orang dh pakai mesin basuh yang ada pengering aku still cuci tangan k0t. Haha. Takda lah. Makin merepek. Haha.

Baiklah, mari kt bertukar menjadi seorang yang dewasa. Seorang yang matang dalam memikirkan hal2 sebegini. Hal apa erk? Alah Hal yang berkaitan dengan "GAYA-GAYA Muka KETIKA BERGAMBAR". Jadi isu jugak ke? Haha. Act, aku tak de lah nak wat benda nie jadi isu juga. Tapi suka suki je nak menambahkan cerita di sebalik cerita. Haha. Kebanyakanlan. Korang perasan tak. Yang suka buat2 muka nie kan. Haha. Termasuk lah aku. Kenapa? Of coz la nak kelihatan chantik. Haha. Perlu ke? Ala biar lah, tak menyusahkan sapa2 p0n klu buat muka. Ok apa? Haha.

Kadang2 la, aku terfikir jugak. Apa lah MOTIF wat memek2 muka nie kan. Biasa2 sudah. Takyah la 0ver2. Aku sendiri tak faham dengan aku sendiri. Apatah lagi p0mpuan2 kat luar sana. Lagi lah aku tak faham. Nak tgk kebiasaan memek2 muka yang perempuan selalu buat.

.SIPUT SEDUT.

.KARIPAP.

.SIPUT SEDUT + IKAN BUNTAL.

.IKAN BUNTAL.

.NTAH AKU SENDIRI TAK THU.

Apa macam. Lawa ke? Chantik ke? Menawan ke? Aku sendiri naik meluat teng0k gaya aku cam tu. Apatah lagi orang lain terutamanya kaum lelaki. Biasa2 sudah. Kan biasa itu lebih menawan dan menarik. Takyah nak 0ver2. Tapi kan, biasanya. Klu lah pompuan2 kat luar sana wat muka cam nie. Then ada mamat yang teg0r. Mesti diaorang akan cakap, "LANTAK LA WEI, TAK DE KASI MASALAH KAT KO. AKU NYE SUKA LAH NAK WAT CAMNER PON". Hahaha. Lucu la wei. Sungguh lucu. Aku sendiri p0n kadang2 cakap cam tu. Klu tak puas hati lah. Tapi aku ni lebihkan ign0re jerk. Malas nak amek p0rt. Haha.

Kebiasaan nya korang akan tgk pompuan2 wat muka c0mel, chantik, menawan, menarik dan seangkatan dengan nya. Tapi kt jarang tgk p0mpuan buat mukan macam di bawah untuk upl0ad d facebo0k. Kan kan kan.

.TERENCAT AKAL.

.TENGGILING TERKEJUT.

Ya ALLAH, anak siapa lah nie. Hod0h nya muka wat camtu. Orang leh mati terkej0t tau klu tgk muka mcmtu. Hahaha. Biasanya cam tu lah ayat yang keluar.

So, macam mana nie. Buat memek muka bajet comel. Kena ejek, kena hina, kena maki, kena kutuk, kena kata dan kena segala2nya. Wat memek muka hod0h pun kena kata jugak. Habis tu nak wat cam ner lagi. Buat la muka yang ayu. Sejok sikit mata memandang. Kiranya bersahaja la. Tak payah over2. Igt tu saya. Hahaha. Lu PK lah sendiri. Hahaha. Chill beb.

8 Budak Hitam:

acan ketot said...

pdulikn owg laen..
lau nk ikot ckp owg..
da mati pown kte kne jgak..

Nur Adiratna said...

acan ketot :

bet0l2...huhu...
tapi kan acan..
bila dgr je teguran orang..
ada benar nya gak...
tapi, macam bez jugak klu wat memek muka nie kan....
hahhahahhahaha...

Lyrics blog said...

ahahhahaha, gambarnya aneh2, :P

Nasuha Suhada said...

abaikan kata orang. janji kita suka apa yang kita buat.. :)

Nur Adiratna said...

lyrics blog :

hahahhahaha....
tak senon0h rupa nya....

Nur Adiratna said...

Nasuha Suhada :

Hehehhehehe...Kan kan kan...
Janji suka....:p

nGiau said...

yang ptg kita slesa dgn cara kita bgambr..btl kn?:D

Nur Adiratna said...

nGiau :

Memang selasa...
Klu tak tak kt begambar kan...
Kan kan kan...:P