Friday, May 6, 2011

Bila Rasaku Ini Rasamu

Aku nak share korang lagu yang aku suka dengar sekarang. Nak thu lagu apa. Alah korang nie. Mesti lah korang tahu lagu apa. Terang2 dh title Bila Rasaku Ini Rasamu. Ofcoz la lagu tu. Lagu dari kerispatih tu. Haha. Act, aku bukan la minat sgt p0n lagu tu. Tapi aku suka tajuk lagu tu la. Haha. Ntah la naper. Bila aku cakap sikit. Bila aku rasa cam nak sensitif d hujung percakapan aku mesti aku akan cakap, bila rasaku ini rasamu. Dua tiga menjak nie, siyez aku cakap. Aku kerap guna ayat tu. Asyik cun je dengan perbualan aku dengan manusia2 itu. Haha.

Mesti ada yang minatkan dengan lagu nie. Yang tengah frust tu. Mesti layan gila lah lagu nie. Aku leh sure la. Kompiden lak aku cakap aku leh sure. Erm, contoh lagu orang frust la. Haha.


To people yang tgh frust, jangan la sedeh2 tau. Pasrah dengan ketentuannya. Sebab Allah tak pernah kejam kat hambanya.

Pernah tak korang dengar, "KADANGKALA ALLAH HILANGKAN MATAHARI SEKEJAP. KEMUDIAN ALLAH DATANGKAN GURUH DAN KILAT. PUAS KITA MENCARI KE MANA MENGHILANGNYA MATAHARI. RUPA-RUPANYA ALLAH NAK MENGHADIAHKAN KITA PELANGI YANG INDAH". So, jangan la sedih2 lagi tau. Semuanya ada hikmah. Biarkanlah ia berlalu. Insya Allah, kt akan bangun dan hadapinya dengan redha. Ok kawan2. Huhu.

8 Budak Hitam:

nazirulhazwan~ said...

den kalau clash or break mmg takkan den sedey la, hepi what, lg2 klu terang2 pasangan yang slh, bodoh ape nak sedey utk org yang xbetol:DD

ucu keyna said...

salam ziarah ^_^
ucu dah follow cni..
smart la blog kamu :)

kucing said...

best lagu nie~!!

Nur Adiratna said...

nazirul hazwan :

La, takder perasaan la dia nie...
tp kan...
klu clash or break nie...
ad0i...
mesti tak bez tau...
apatah lagi kapel dh lama...
macam westing time je kan...

Nur Adiratna said...

ucu keyna :

tq sudi ziarah...
hehehhehe...
simple is nice...
kan kan kan...

Nur Adiratna said...

kucing :

bez kan lagu nie...
apatah lagi bila dia sebut...
Bila rasaku ini rasamu...
hahahhaha

fRaMe+LenSeS said...

terbaik perkongsian ni. terima kasih. ;D

Nadh suka dengan blog kamu, perkongsian kamu, Jum Nadh nk pomot, join contest Aku Ingin Berubah sahabat Nadh,,.

Mungkin kita leh sama-sama sampaikan message positive pada masyarakat dengan perkongsian dalam ni plak.. :D

p/s semalam nadh baru wat entry sal tajuk sama macam kamu. kalau sudi lawat la.. :D

Nur Adiratna said...

frame+lanses :

tq 4 dr0p k0men.
Inysa Allah i will c0me..