Saturday, May 14, 2011

Apa Yang Ada di Ikea

Tersebutla kisah. Suatu cerita. Sang puteri. Dengan sang putera. Haha. Chop2. Hehe. Hari ni kan. Aku nak crita pasal Ikea. Korang mesti tahu ikea kan. Bagi sapa2 yang d0k kat kl tu mesti tau kan. Apa yang ada kat ikea. Apa yang korang leh dpt d ikea. Fuh ikea, macam2 b0leh dpt. Bez w0 kat situ. Kulit kambing biri2 pun ada. Haha. Ye tak tipu. :p. Haha.

Act, tujuan aku g ikea bukan nak membeli belah tapi sebenarnya aku nak makan MEATBALL. Subahanallah. S0dap nya. Last aku makan last year. Lepas tu, aku tak pernah g lagi nak tahu sebab apa. Sekarang aku dh d SARAWAK doh. Mana ada meatball sesedap d ikea tu. BAKSO yang ada meatball ada lah. Haha.

Serius la weii. Aku nak makan MEATBALL. Sapa nak blaja. Hehe. Sedap kan rupa nya. Sedap weii. Sapa yang bel0m cuba. Sila cuba. Memang sampai menjilat pinggan. Hehe

0 Budak Hitam: