Friday, April 29, 2011

Siapa Aku Di Hati Farid Kamil?


Aku bukan sapa2. Aku cuma INSAN BIASA yang amat meminati FARID KAMIL. Adakah aku sudah jatuh cinta pada JEJAKA TINGGI dan MACHO itu. Oh tidak sama sekali. Mungkin FK memiliki segala2nya yang mungkin di ingini oleh banyak laki. Tapi mustahil pada aku untuk jatuh cinta. Hehe. Aku cuma meminatinya.

Bak kata orang yang pernah meninggalkan jejak kat bl0g aku tp tidak mempamerkan identiti sebenar dan hanya menggelarkan diri nya sebagai ANON itu berkata begini. "SUKA TAK BERMAKNA SAYANG. SAYANG TAK BERMAKNA CINTA. CINTA TAK BERMAKNA KT AKAN MEMILIKI". Tapi bagi aku, tak salah klu kita sekadar mengagumi CIPTAAN ALLAH. Lagipun dia kan seorang yang di kenali ramai. So wat mempertikaikan aku sekiranya aku meminatinya. Tapi aku bukan lah seorang yang terlalu taksub dan fanatik sampaikan simpan itu ini yg berkaitan dengannya. Lekat p0ster ntah apa2 kat dinding bilik. Kump0l k0leksi smua tentang dia. Cukup lah sekadar aku menyatakan isi hati bahawasanya aku mengagumi insan yg di kenali sebagai FK.

Kenapa mesti FK? Kenapa tak FAHRIN AHMAD or AWAL ASHAARI? Wei, lantak aku lah klu aku nak minat kat sapa pun. Klu smua 0rang minat orang yg sama susah gak. Karang yang lain sapa nak minat. Huhu.

Apa ada kat FK sampai aku minat sangat kat dia? Bak kata aku tadi. Lantak la. Aku punya mata aku punya suka la. Hehe. Tapi siyezli aku cakap FK memang wat aku teruja. Part mana tue aku tak pasti. Yang pasti aku memang SUKA kat dia.

Apa resp0n aku klu aku jumpa FK? Of coz aku tak jerit. Cbb aku bukan kaki jerit. Cuma adalah ckit mengada2 k0t. Haha. Biasa lah aku kan. Mengada je lebih. Huhu. Bila lah agak nya aku nak jumpa FK. Nak ke FK jumpa aku. Ish, tak nak k0t. Aku siapa, dia nak jumpa. Bukan sapa2. Lagipun FK dh ada LS. Dh la aku kagum ngn LS. FK & LS. Memang cun la. Memang semp0i la. Aku suka. Suka sesangat. Hehe. Aku tak kesah. Asal dia0wank bahagia.

Erk, korang tak rasa pelik ke ngn w0rd aku kat perenggan atas nie. Macam pelik je. FK tu kenal aku pun x. Aku jumpa dia pun xpernah. Apa kes lak aku leh cakap cam tu. Pernah ke aku jumpa FK? Dengan malu2 kucing aku menjawab. Aku pernah la jumpa FK. Korang tahu kat mana. Tak tahu kan. Of coz la kat DALAM MIMPI. Haha. So di sini kenyataan nya, AKU BERANGAN LAGI. Hehe. Insya ALLAH. Manalah tahukan. Klu FK nak jumpa aku bet0l2. Memang aku spend time habis la kat dia. So cam mana nie. Nak kena samb0ng balik ke aku nya angan2 menggun0ng nie. Haha. Apa2 pun. Seronok dapat jumpa FK tiruan walaupun bukan yg ORI. Haha. Apa kaitan. Takder kaitan. So, aku senang hati ingin menyatakan. Aku bukan sapa2 di hati Fk. Haha.

0 Budak Hitam: