Friday, April 29, 2011

Maharaja Lawak

Sakit hati, bengang & segala rasa di dada. Aku mahu tgk MAHARAJA LAWAK la. Aku benci klu aku sekadar & hanya dpt tgk dari YOUTUBE sahaja. Geram la cbb tetiba je takde kat ASTRO PRIMA. Tidak puas kerana tidak dpt melihat siaran langsung. Apakan daya, bapak ku tidak melanggan ASTRO WARNA. Oh tidak. Kenapa dia langgan ASTRO BOX OFFICE. Kenapa tidak ASTRO MUSTIKA.

Tidak mengapa. Tgk kat YOUTUBE pun jadi lah. Asal dpt kan. Korang rasa, siapa menang MAHARAJA LAWAK. Ish ish ish. Pers0alan sungguh susah hendak menjawabnya. Hehe. Aku s0kong JOZAN.
Jozan bez. Lawak die0wank bukan lawak bod0h. Lawak dia0wank lawak yang memberi 1001 makna. Tu yang buat dia0wank bez. Apatah lagi, kekasih hati aku ZIZAN ada.
Hehe.

H0pe dia0wank ni success la. Selain dari JOZAN. Aku minat gak ngn BALAS. Kelakar d0h si c0mel m0ntel tu. Aku suka dia.

Haha. Tp macam mana p0n. Smua peserta bez. Hari nie, aku dpt tahu JIHAN yg keluar. Sorang je peserta perempuan. Aku heran, naper si I'M SORI tu tak kuar ah. Padahal lawak tak pape. Menyampah lak aku. Wat ever la. All da bez & gud luck t0 all 0f u.

0 Budak Hitam: