Monday, January 10, 2011

Wah Cantik Nya Berbaju Kurung Dan Kebaya

Hehe. Aku tak nak k0men lebih2. Kang klu aku lebih2 kang banyak yang sakit ati. Adalah s0wank mamat nie. Gila babi mengutuk perempuan pakai shawl n wat ever la kan. Pastu. Pakai baju ketat2. Aku teng0k la takder p0n ketat mana. Saja nak kec0h. Ader gak yang l0nggar nyer. Huhu. Wat ever la kan. Die, fuh. Minat gila ngn p0mpuan yang berbju kur0ng kebaya n bla bla bla. Kun0n2 biar nampak s0pan.

"BAJU KEBAYA TAK MENAMPAKAN SUSUK BADAN KE?"
"BAJU KURUNG MODEN MACAM MANA PULAK?"
"BAJU FESYEN2 ALA2 BAJU KURUNG YANG LAIN LAK?"
"BAJU KEBAYA TAK MENAMPAKAN LURAH DENDAM KE?"

Kan lebih cantik klu bertud0ng. Betol tak k0rang. Jangan 0ver sangat mengkritik. Sedar diri tu dulu. Benci t0l aku.



Mesti k0rang ada jawapan nyer. Tapi kan. Aku heran. Masalah ke klu perempuan yg bertudung nak berfesyen. Aku rasa, gurl AR nie pun tak der nyer g PAVI, KLcc or etc pakai baju kurung sentiasa. Boleh fikir l0gik la kan. Aku malas nak cakap banyak2 la. K0 kan suka rasa k0 bet0l. Tp mulut tu tapis2 ckit klu nak mengutuk. Suruh awek, adik p0mpuan k0 or mak k0. Pakai macam tu. Baru nak k0mplen sal 0wank lain. Sendiri mahu ingat la.

5 Budak Hitam:

a z r e e n a z w a n i said...

mun k tudong atas payudare pun ngak ade guno nye...empuan sepatutnya...memakai tudung labuh...nang kdk selimut yaa...ha...bok lah x nampak keseksian nyaa...eheheI(ceramah eh)

~naddy~ said...

marah sungguh kamoo kat org buat entry tu ye...hehe! i pon terasa gak dgn knyataan pedas sang LR tu.tp xpelah, usah d layan org yg 'berdakwah' tanpa ilmu...:)

akulanonot said...

adek :

kenjet ktk ya...
byi 0wank tu0 eh...
tp nak..
Dalam islam sik melarang kita berpesen...
hahhahaha:p
kt menutup aurat...
yg tauk ALLAH jak..
sama ada nya trimak sik tutupan kt tek...
huhu

akulanonot said...

Naddy :

U kn0w dat pers0n...
I like...
Yess LR is da stupid pers0n i kn0w...
d0nno h0w t0 dakwah...
tp biasanya 0wank berdakwah nie bukan jenis 0wank yang meng0ndem atau menggunakan perkataan kurang s0pan...
sakit t0l hati....

shahsyaz said...

sudah follow u!!!

ade mase, follow i..