Wednesday, January 5, 2011

TQ For Readers

Bismillahirahmanirahim...Sopan lak kan...Hehe..Ala, setiap benda yang dimulakan dengan bismillah ni kan lebih afdal..Hehe..Ok, naper aku pakai title tu..Act, aku nak say TQ kat smua readers yg sudi la baca bl0g aku..Kadang2 aku nie suka sangat merapu..Tp k0rang still layan..Gempaq d0h..I like..Hehe..

Act, aku nak share kat k0rang satu crita..Ala crita biasa je..Tak kesah la klu k0wank nak baca selanjut nya or tidak..Hehehe..Ok, cam nie crita nya...Ada seorang readers nie...Aku pun tak kenal d0h spe dier..Dan dari mana datang nyer die..Tetiba die k0men...Dh aku sendiri tak der link bl0g dier...Cam ner aku nak kenal dier..

"ISH, ORANG ADA BLOG...KO PON NAK ADA BLOG..PANTANG TENGOK ORANG LAIN ADA..KO MESTI NAK JUGAK KAN..LEPAS TU, SUKA MERAPU..AKU BACA LAK NEK MENYAMPAH."

Tahu tak, masa 1st aku baca k0men tu..Ish, si0t gyler...Aku memang rse nak mengam0k, nak hempuk, nak lempang je kan ngn manusia tu...Macam sial d0h mulut dier...Takder insurans lak tu..Yang jadi masalah nyer...Aku tak suruh pun k0 baca bl0g aku..s0, tak payah la nak menyampah2...Aku kan dh warnig awal...Sapa2 yg tak suka baca bl0g aku..Sila tutup mata...Ke k0 nie tak reti nak faham bahasa...Aku guna bahasa swk salah..Guna bahasa yg mudah k0 faham pun k0 tak faham ke....Manusia jenis apa k0 nie...Nak mamp0s k0t...

"S0, d cney aku nak cakap satu hal..Klu k0 tak suka ngn aku..Sukahati k0...Aku tak kenal k0...K0 pun tak kenal aku...Tak yah nak susah2 nak k0men2 bl0g aku.."

Angin kus2 aku dah melanda sambil membebel2 nie...Tgh aku menaip..menyempat gak aku mmbebel...Nasib tak di lebelkan sebagai gila...Hahahhahaha...Wat ever...Talk t0 my hand..

0 Budak Hitam: