Monday, January 10, 2011

Tolong Jangan Stress

Haha. Ish, klu aku banyak je pikir. Gerenti n 4sure my dahi tumbuh jerawat halus beramai2. Geram2. Tp biar je lah. Memang muka ini p0n banyak jerawat eh sekarang tak dh. Parut je. Tak lawa nyer aku. Nyampah. Hahaha. Chek Not, pliz la. T0long jangan banyak pk. Kang mel0nggok2 merayap2 serta beramai2 jerawat membuat pesta. Haha. Pesta keramaian semperna aku keb0hsanan. Semperna aku ketensenan. Haha. Ada ke cam tu. Gedix aku tau. Haha.

Ish, malas t0l la aku nak layan diri aku nie. Terlalu manja. Mengada. Menggedix dan segalanya smua aku. Aku pun naik b0hsan ngn prangai aku nie yg CHILDISH. Macam mana aku nak jadi DEWASISH. Hahaha. Kedewasaan la kun0n nyer. Oh tidak. Aku budak2 yg masih berumur 5 thn. Padahal aku sudah mahu menjangkau 25 thn. Sepatut nya aku sudah dewasa. Tp aku masih macam kanak2. Kanak2 riang ribena bermain di taman. Hahaha. Ada2 je aku nie.

Haha. Aku nak tye nie. "KENAPA LELAKI TAK SUKA PEREMPUAN YG CHILDISH?" "ADAKAH IANYA MERIMASKAN?" "KENAPA KENAPA KENAPA?" JAWAB JAWAB JAWAB. Hahahhahha. Jawapan ada pada lelaki sahaja. Aku tidak memiliki jawapan. Haha.

Aku nak berubah la kawan2. Tolong aku leh tak. Smua orang cakap aku nie CHILDISH. Ish, yeke? tapi kan. Kan kan kan. Aku nak mengubah diri aku nie cam mana. Dah aku bekawan ngn budak2 k0t. Dulukan. Aku suka bekawan ngn budak2 ja0h lebih muda dari aku. Haha. Tu pasal aku suka budak2. Klu mcm nie, jadi guru tadika je la aku. Sapa nak amek aku kerja nie. Amek la amek la. J0m, saya suka budak2. Klu saya dengan budak2. Gerenti saya tidak stress even saya tensen. Haha. Saya suka main kejar2. Klu saya main kejar2 dengan budak2. Gerenti saya igt balik zaman kanak2 saya dulu. Hhahahha. Saya sudah merapu. Hahahha. Siyez nie. Aku nak jadi orang dewasa la. Siyez2. T0long k. Bagi tips kat aku. Kang tak pasal2. Aku silih bertukar ganti pakwe kang. Maner tak nyer. Tak tahan ngn prangai aku nie. Very Childish. Limited Editon i nie tau. Hahahha. Tolong k.

2 Budak Hitam:

Aizuddin Hanis said...

hmm...childish ni..klau ade limit ok..nmpk comel..tp klau terlalu sgt..xbest..laki rimas..lg2 klau benda kecik pun nak jd isu..mayb ikut usia kot..nanti dah makin mngkt usia..makin matang..

akulanonot said...

Ala...Sye bukan childish yang pasal benda kecik nak gad0h la...
sye childish nie part prangai cam budak2...
suka akan budak2 sampai ikut prangai budak....