Tuesday, January 11, 2011

Tengah Memikirkan Pasal Silent Reader

Bez rasanya bila ada orang yg sudi baca bl0g aku. Then, jadi silent reader pulak tu. Hahaha. Pernah tak k0rang jadi silent reader. Senang crita lah orang yang tidak meninggalkan jejak langsung after visit ur blog. Act, aku tak la kesah sangat pasal silent reader nie. Cuma sedikit terasa bahawasanya aku dalam pemerhatian. Chewah. Tak yah perasan la aku. Sapa nak jadi silent reader aku. Hahaha. Mesti ada nyer. Tipulah kan klu tak der.

Aku dapat rasakan bahawasanya My Mr.Kering yg jadi silent reader aku selama ini. Biasalah. He want t0 kn0w perkembangan aku. Biasalah kan. Jack Sparr0w aku nie special ckit. Dia paham bahasa melayu. Die terpaksa belajar bahasa kt. Sebab susah klu dier tak paham. Kang macam itik ngn ayam la pulak kan. Hehehe. K0rang mesti tak caya kan klu aku sedang hangat bercinta dengan Jack Sparr0w. Pliz la k0rang. Percaya b0leh tak. Percayalah bahawasanya Jack Sparr0w skang fallin' luv wif me. Hahahhaha. Apa2 p0n, klu bet0l Jack Sparr0w aka Mr.Kering jadi SILENT READER aku. Thanx c0z u sudi baca n3 dari i. Hahahah. Sungguh perasan. Sekarang sudah rindu sama Mr.Kering.

4 Budak Hitam:

shahsyaz said...

i rse, silent reader neh stalker...

tp i pon silent reader gak..
muehehehehe

akulanonot said...

b0leh la dalam kateg0ri stalker...
tp biasanya silent reader nie...
dier0wank baca jerk...
tak der nak k0men2....
stalker nie...
dh baca.
k0men benda tak pat0t2....
hahhahahhah

apple said...

wahh,....hobi^^ jadi silent reader^^

akulanonot said...

h0bi ke...ish2....
jadi silent reader yg baik 0k....