Monday, January 10, 2011

Saya Suka Makan McFlurry Sambil Teringatkan Mr. Kering

Haha. Saya suka makan mcFlurry. Klu saya makan mcFlurry pasti saya ingat kat Mr. Kering saya. Saya tidak suka menimbulkan k0ntr0vasi kat bl0g saya ini. Kerana saya suka akan kedamaian. Haha. Ada kaitan ke. Haha. J0m2 crita. Ala, saya rindu la kat Mr. Kering saya. Saya mahu rindu kat dia tiap2 hari klu b0leh. Tp saya fade up juga rindu ini. Haha. Rindu yang sungguh membebankan jiwa dan raga saya. Haha.

Apa yang aku merapu nie. Karang jadi ikan kerapu lak. Sedap tu klu masak 3 rasa. Hahaha. B0leh lak aku. Mesti sedap kan. Dah2. Ok2. nak crita sal mcFlurry sebenarnya. Ala, k0rang mesti suka cuba perasa2 mcFlurry tu kan. Haha. Tidak pada saya. Huhu. Sebenarnya. Aku suka mcFlurry oreo. Terasa nak makan oreo lak. Ntah kenapa. Klu aku makan. Mesti aku teringat di manja2kan oleh Mr.Kering aku dengan mcFlurry. Kerana mcFlurry mengikat mengukuh sesebuah percintaan itu. Haha. Wat ever. Nak tgk tak muka Mr. Kering aku. Mesti k0rang tye2 gak kan. Sapa Mr. Kering nie. Haha. Ok2.

Jack Sparrow. Pirates Of The Caribbean. Tulah Mr.Kering aku. Wah rindu nyer kat Jack Sparrow. Macam mana. Hensem tak Mr.Kering aku. Mesti k0rang jeles kan. Dier jadi buah hati aku. Die clu ajak aku kuar tau. Clu ajak aku g mcD n Beli aku mcFlurry semata2. Hahaha. Tp dia cakap aku nie CHILDISH. Tp k0 tetap syg aku kan Jack Sparrow.

"Mr.Kering saya, bila awak nak jumpa saya. Saya sudah rindu nie."

6 Budak Hitam:

iwan_dextrous said...

jom g mcd..hahaha

akulanonot said...

Nak ajak bet0l2 ke nie..
J0m..
tp bersyarat..
u blanja k...
Hhahahha...
i nak mcFlurry n spicy chicken mcDeluxe...Harus...
hahhahahhaha:P
takder lah...
gurau je....

shereena said...

mcflurry yg sedap!!!ska sgt!

akulanonot said...

mcFlurry yang clu gugat keimanan puasa ganti...hahahhaha

a z r e e n a z w a n i said...

mr kering tu abg apis keeeee???

akulanonot said...

Adek :

Ng0je amat dek waii...
nama hal bekenyak...
act, makei bahasa pasar t0k...
mudah 0wank nak baca...
paham 0wank ba bahasa kt...
HUhu...
gik p0n kak n0not m0k nait trafic...
M0ney2...
Bukan saja2...
:p...
a0k..b0h d sebut nama Mr.Kering k0ntang ya....