Saturday, January 8, 2011

Sarapan Yang Mengenyangkan

Erm...Semua benda hari ini..Even aku makan ckit jerk..Dah mengenyangkan aku..Nak tahu tak...Nak tahu tak..Hehehehe...Nak la2...Hehehehe...Aku makan Mee Hongkong..Penat jerk aku 0rder dari h0ngk0ng tau..Hehehe...Pastu pastu pastu...Aku minum aih Teh C special..Nyum2...Tp kesian nyer aku...Aku makan ckit jerk...Tak larat aku nak makan..Entah lah...Mungkin aku tak der selera nak makan beberapa hari ni k0t...

Nak tahu tak...Pagi tadi, i see my adik kemas2...S0 mata i terbukak ckit jerk..Aku teng0k dier n dier tgk aku gak..then She said..."u wanna f0llow us"...Then aku cam blur..Pusing giler k0t pale aku...Then i ask her "Where r u g0ing?" She said again..Ayah Chek ajak Breakfast...Owh..Where..At taman harmonilah...S0 aku samb0ng balik baring...Macam kepala aku hang sekejap..Then, my adik tgk aku lagi..Hey, tak nak ikut ke? Then dlm hati ku berakata...pergi tak pergi tak pergi tak..Agak lama aku nak wat keputusan..Then, Aku dengan slumber jawab..Ah la engkau, pergi je lah...Then, aku bgn tanpa mandi 0k...Aku terus kuar g breakfast...Tak sen0noh punya budak...Takat cuci muka jerk aku tau...Pengotor nyer...Hahahhaha...Tak lame p0n kt 0wank g breakfast...Pastu balik..Dh balik tu kan...Nak tahu tak...Cam si0t jerk...Aku leh bukak leppy layan2 bl0gger n pastu aku td0 balik...Hahaha...Cam tu je lah kisah nyer....

2 Budak Hitam:

Armiza said...

ayooo..terasa lapar la pulak...hehehe..=P

akulanonot said...

Hikhik..J0m makan....