Tuesday, January 11, 2011

Pernah Tak Terfikir Nak Pakai Purdah

Nak tahu tak. Dlu kan i study kat KOLEJ UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR. Fuh, atau lebih dikenali sebagai SELANGOR INTERNATIONAL ISLAMIC UNIVERSITY COLLEGE. Haha, b0leh lagi aku tu. Saya masa tu buat IJAZAH SARJANAMUDA ECONOMIC & FINANCE. Tapi kan kan kan. Walaupun aku nie bijak. Bijak in mathematic. But, aku nie ada kelemahan nyer juga. Nak tahu tak. Aku crita nie. Baca je k. Jangan cakap aku bod0h lak. Hahaha.

Aku tak habis study wei. Nak thu pasal apa. Pasal aku d0wn. D0wn kenapa. Cbb putus cinta. So, jangan jadi macam aku k. Masa tu kan kan kan. Aku demam. Selalu demam. Sampai satu tahap. Aku kena demam panas yang agak melampau tinggi panas nya iaitu 41 darjah celcius. Panas tu tau. Aku dh macam tak keruan. Badan aku lemah selemah2 nyer. Maner lagi dengan pengsan cirit birit n wat ever la. Hahahahha. Dan d sahkan denggi. Ish. Takut d0h masa tu. Tp benda dh berlalu. Biarkan je. Sekarang aku nak pr0ve my life. Tapi kan kan kan. Aku nie ish, ter0k t0l. Haha. Dah2 t0uching2 nie. Berbalik pada t0pic asal. Hahaha.

Masa kat k0lej kan. Aku sllu gak tgk perempuan2 pakai purdah, tudung labuh, berjubah n etc. Then, pernah satu saat aku cuma tau. Aku pakai tudung labuh, berjubah n purdah. Gila mak. tp aku juz men2 jerk. Pakai purdah tu. Hehe. Sekarang aku cam teringin lak nak pakai. Haha. Nak gelak aku. Aku cuba lah kan pakai. Tapi aku takut ramai yg terg0da. Kerana mata ku begitu mempers0na. Haha. Perasan t0l.

Hahahhahaha. Apa macam. Mempers0na tak aku. Ish ish ish. Mesti ramai perempuan kat luar2 sana yang jadi silent reader bl0g aku. Slamber ayam kutuk aku kan. Mesti cakap aku nie perasan. Hahaha. Hakikat nyer k0t aku ni memang kuat perasan. Haha. Ok2. Aku cuma nak cakap. D0a2kan la aku k. Mana thu suatu saat or suatu masa nanti aku akan bertutup macam nie. Allah maha mengetahui. Berkat d0a k0wank aku bertutup litup. Amin.

6 Budak Hitam:

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

terfikir jugak. thought that orang pakai purdah tu cantik... sejuk je ati. look at my header. sengaja wat diri mcm pakai purdah :)

p/s: biarlah ape orng nak kate kan :)

iwan_dextrous said...

a ah..mmg menawan..hihihi..cantiik mata

akulanonot said...

Amira :

Kan...
0wez think b0ut since once day im using purdah...
Mesti rasa cam d lindungi maha esa kan...Malu lak...Hhehehheheh

akulanonot said...

iwan :

la...tak menawan mana p0n...:p

~syazwanie~ said...

i pow pnh gak try2 pkai... seyes ase cm bez n slamat.. ag2 law owg ckp sesuai n cntik.. hehehe.. prasan =P

law u nk pkai.. i skong.. sbb sesuai n cjuk mte memandang.. ag2 mte u mmg cntik.. =)

akulanonot said...

haha...malu lah....
chantik ke...biasa je...