Sunday, January 23, 2011

Perlu Ke Aku Luah Kat Sini

Awak2. Sye syg awak. Macam tu ke beb. Ish. Malu je kan. Klu aku cakap cam tu kat cney. Nanti geli gelaman lak yang lain. Tak pasal2 aku kena c0p gedix. AAK. Hehe. Apa AAK tu. "ADA AKU KESAH". Mengarut je aku nie. Cam ne nie. T0long2. T0long aku bantu aku. Ya ampun. Macam maner nie. Ish Bengong t0l aku. Perlukah aku wat lamaran cam nie.

D*** H*****, Sudikah engkau menjadi PUTERA dalam hidup aku?
Sambil2 mainkan lagu KU INGIN KAMU by ROMANCE.


Gerenti ada yg gelakan aku. Mesti orang cakap. Dah tak der maruah la p0mpuan tu. Ader ke Pompuan melamar lelaki. Tapi klu dh sayang tak salah kan. Bet0l tak k0rang. Hehe. Tp pernah lah aku cakap cam tu. Tp menggunakan nada gurauan. Pastu gelak sepuas2 ati. Kelakar d0h. Tp, aku siyez la masa tu. Cuma nada aku tu je gurauan ckit. Hehe. Tapi klu korang dh syg kat seseowank tu. Korang t0lak ansur la k. Hargai perhubungan tu. Jan dh kritikal baru macam cacing kepanasan. Hehe. Semoga hubungan pasangan kekasih kat dunia nie mendapat restu dari ILLAHI. Amin.

2 Budak Hitam:

e.r.m.i.e z.e.n.t.i.e said...

lagu d gila kamek dolok... kinek tok hampeh and tinggal kenangan! miss dat song... really miss dat song!!!

akulanonot said...

Sis :
y0hh...
baruk telus sis kmk t0k...
:p
Bez kan...
Sedeh....