Saturday, January 29, 2011

Perjalanan Yang Agak Rushing

Sibu Kuching Sibu. Haha. Satu perjalanan yang memenatkan dan meletihkan. Tapi nasib bek tak driving. Klu tak memang I pengsan sampai 2 3 hari k0t. Haha. Semalam, Aku g kch. Berangkat dalam pukul 4 pagi. Korang tahu tak. Perjalanan dari sibu ke kuching tu ja0h mana. Macam KL g penang k0t. Bukan nyer ader Highway p0n. Jalan nyer. Masya ALLAH. Makin ter0k. Wat ever la. Ok nak crita pasal perjalanan ni. Ok, Semalamkan. Aku tak td0 b4 beragkat. Aku tak makan n perut k0song. Pastu, bel0m ja0h ag perjalanan aku dh muntah. Haha. Kelakar. Dalam perjalanan tue. Aku terpaksa tutup muka cbb nak paksa td0. Tp memang tak dpt. Sampai kch Kot aku mab0k. Tp singgah hantar adik yang keja kat PUSA. Dalam perjalanan tu, mcm2 tau. Gelak la. Crita bukan2 la. Lawak2 la. Ish, aku yg pening2 lalat p0n leh lak crita skali dengan gaya. Haha.

Tujuan g Kuching cbb nak amek adik aku yg kat s.alam tu. Bukan nyer Sibu tak der airp0rt. Tapi tiket mahal. Tu yang paksa g kch tu. Lagip0n die terpaksa balik. Coz sakit yg aku crita tu. KAYAP. Haha. Kira nak berubat cara kpg. Hehe. Kamp0ng ke. Haha. Ok, then sampai jer kat airp0rt. Aku tgk muka adik aku. Dier sengeh2. Aku terus tergelak. Jahat t0l aku nie. Kakak aper ah. Tp bukan salah aku la. Salah dier. C0z dier yg mula2 gelak. Aku juz f0llow da fl0w la. Hahah. Aku nyer slamber je gelak. Kesian kat dier. Lepas amek dier kat airp0rt terus kt0wank g makan tau.

Masa g makan tu. Aku punya lah l0ya tekak. Cbb aku kat mab0k. Macam pening2 lalat jadi nyer. Korang thu tak Naper aku cakap perjalanan yg agak rushing. Erm, sebab jeng jeng jeng. Kte owank balit hari tu gak. Si0t la. Memang si0t t0l. Bayangkan. Settle smua. 12.30pm berangkat sampai kat Sibu pukul 5 pm lebih cam tu. Memang bawak cam aper ntah. Tu pasal la Naik TOYOTA Rush. Memang rushing gak. Haha. Dh aku pun 2 x 5 gak. Badan tengah gatal2. Tak thu punca apa. Aku terpaksa menahan diri dari menggaru nya. Klu aku garu, terus mcm gigitan nyam0k yg besar. Klu biar gatal tu hilang dtg. Klu aku garu. Kompom tak nak behenti garu aku. Hehe. Hope aku takder papa. Haha.

Sampai je kat umah. Memang aku dh tak larat. Tukar baju sluar tanpa mandik. Aku baring terus td0. Fuh, memang hilang terus ngnt0k aku. Klu ader perjalanan mcm nie ag. Memang aku yg kena pegi cbb aku kan KELAWAR. Hahaha. Wat Ever. Apa2 pun smua nya selamat. Alhamdulillah.

2 Budak Hitam:

nub said...

dapat tdoq sedap tuh.. hihii...

kaw2 lah pejalanan tuh.. kompom pnat naa =)

akulanonot said...

bukan takat sedap ag...
Memang tak sedar diri lagi dh td0..Hahhaha