Sunday, January 9, 2011

Perempuan VS Pink

Anda suka kaler pink? Aku nak tye lah gurl kat luar sana, sapa suka kaler pink. PINK itu wana apa. Pink itu merah jambu. Merah jambu itu macam macam. Ala, warna macam air bandung tu. Hahahha. Wat ever la kan. Ok2. Kenapa perempuan mesti dikaitkan dengn kaler pink. Smua barang2an mesti kaler pink. Macam mana lah ngn PEREMPUAN VS PINK. Ada ke perempuan tak suka pink. Ada ke? Mesti lah ada. Tak smua perempuan suka kaler pink.

Betol ke perempuan yang suka pink kaler memang suka menggedik n sh0w 0ff? Apa yang istimewa nya kaler pink nie? Aku jawabkan eh. Betol, tp tak smua. Cuma dieorang addict ngn kaler tue. Klu leyh smua benda nak kaler pink. Yang istimewa tu aku tak thu. Bagi orang yg mcm aku nie. Yang tak suka warna pink. Tak semestinya ati aku tak lembut. Orang yg tak suka kaler pink lah merupakan orang yang berhati pink. Hahaha. Walaupun saya tak suka kaler pink. Tapi hati saya pink. Hahahha. Ade ke. Ada la tue. Cbb aku biasa dengar. Klu perempuan yg tak suka kaler pink. Hati dier mesti selembut kaler pink. Hahaha.

Klu perempuan yg tak suka kaler pink. Bila lelaki cakap. Awak nak barang warna pink ke? Mesti dia akan jawab. Eee, tak nak lah kaler pink. Geli i tau. Dah tak der warna lain ke dalam dunia nie. Tu jawapan sesetengah perempuan yg anti kaler pink. Klu aku, Aku tak der lah anti mana pun. Aku masih b0leh pakai kaler tue. Cuma kurang. Lebih senang kata, b0leh di kira. Aku tak la sampai nak kuar w0rd cam tadi. Cuma aku akan cakap. Tak pe lah. Klu ader warna lain selain pink ok juga. So, dari situ kt menunjukan kat orang yg kt tak suka kaler pink. Sambil2 tak mengecikan hati yang addict pink. Huhu. Pastu pastu. Apa lagi eh. Aku pun tak thu. Apa yg penting. Blue is mine. Jiwa setenang warna BIRU. Hehe.

p/s : O0opps s0ri to those yg suka kaler pink tau. Bukan nak meng0ndem kaler pink. Cuma nak juga tahu, apa istimewa kaler pink tu. Hehehhehe. :p

3 Budak Hitam:

a z r e e n a z w a n i said...

walaupun sy tak suke pink!! tapi buriit sy pink! mcm BABUN tuu..ehjehehehehe

akulanonot said...

dek...
Padu buwit tak kedak kaler buwit babun...
Eeee
ceridak ktk ya dek...inggerz l0k....

a z r e e n a z w a n i said...

ehehehhehee...x da lahhh...plentey jaakk..