Sunday, January 30, 2011

Lagu Luahan Hati, Dia Kepada Aku

Perh. Bila aku dengar lagu LUAHAN HATI. Siyezli aku cakap aku teringat kat DIA. Siyezli aku RINDU kat dier. Aku teringat masa mula2 kt 2 kenal dulu sampai sekarang. Aku tak leh lupa. Aku teringat kat dier je memanjang. Cbb lagu nie sama dengan perjalanan crita CINTA kt 0rang tau. Hehe. Apa2 je lah. Jiwang t0l aku nie. Hehe.

Bila aku cakap aku rindu dier, mesti dier tak caya. Cbb aku kan 0wez cakap aku rindu kat dier. Dari awal kenal sampai sekarang. RINDU2, asyik rindu je. Haha. Almaklum la ja0h. Jom ikut aku layan lagu LUAHAN HATI by APIT but diz s0ng KRISTAL yg nyanyi.

LUAHAN HATI



pertama kali ku dengar suara mu..
sayunya hatiku merindui dirimu
walaupun baru kita bersua muka
namun aku telah jatuh cinta

pertama kali ku bertemu denganmu
hatiku terpaut melihat senyumanmu
aku mengharap engkau menerimaku
kerana aku bersedia menyintaimu

akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jika kau meninggalkan aku
terhiris hati ini...terguris jiwa ini...
menangis tak berlagu...ohhhh...

biarpun ombak yang merubah pantai
kasih ku takkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti ohhhh...

sayangku pimpinkan tangan ku
menuju mahligai bahgia..
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
ohhhh..kasih.

Diz s0ng aku kasi kat INSAN PALING AKU SAYANG selepas FAMILI aku. Hope dier ingat kat aku sentiasa. Even aku nie clu jahat ngn dier. tp aku syg dier sesangat. Aku nak dier jadi pendamping aku. Bukan orang lain. Aku nak dier faham prangai aku nie. n h0pe, I'll tried t0 change my bad attitudes. Doa2kan k. Sayang korang tau. Hehe.

0 Budak Hitam: