Thursday, January 6, 2011

Kenapa Tiada Gambar Saya Di Belog Saya?

.BISMILLAHIRAHMANIRAHIM.

Banyak orang tertanya2...Kenapa aku tak de letak gambar aku kat side bar bel0g aku..Kenapa dan kenapa?? Ntah la..Aku tak nak menyemakan bl0g aku...Klu letak pic kat side bar tu kan..Mata ku nampak macam bersepah la pulak...Hehehe..Bersepah ke?? Ntah!! bersepah lah k0t..Lagipun aku nie suka benda yang simple...Tak sakit mata aku memandang...Hehe...

Pernah gak sorang budak ni cakap dan bertanya ngn aku..

"Saya suka bel0g awak..Simple n menarik..Tak serabut..Sedap mata memandang..Tp nape awak tak letak pic awak kat bel0g awak..Padahal awak kan ada kamera..DSLR lagi tu..Takan satu gambar awak pun awak tak letak.."

Aku cam pelik lah..Maner die tahu aku ada DSLR...Macam pelikan...Klu tgk kat pr0file pic tu..Aku baru je pakai pic tue..Heran gak aku..Ader gak secret admire..Eeee perasan nyer aku..Hahaha...Lagipun aku nie bukan nyer lawa p0n nak tayang gambar aku banyak2...Kang tak pasal2 lak 0rang cakap mengata dan sebagai nyer pasal aku..Taknak lah...Buat d0sa k0rang mengutuk aku dan buat d0sa aku menyumpah k0rang..Hehehe...

Aku tak der la cacat p0n...Aku mcm manusia biasa...Ada mata hidung mulut telinga kaki tangan badan...Klu manusia n0rmal ada..Aku pun ada...Tak yah susah ati k..Tp atas budi bicara..Atas permintaan...Kerana FB aku pun aku dh tak letak gambar aku..Cuma aku letak pic kat pr0file..Tu pun aku bl0ck untuk t0ntonan umum..Haha..So, pic tu nampak kecik la..Hehehehe...Tapi aku dengan rela hati di alam maya ini, di bel0g kesayangan aku ini...dengan membuat entri ini supaya orang sudi berkenalan dengan aku tanpa byk s0alan yg merunsingkan diri aku untuk menjawab..

Inilah aku..Biasa je..Cukup la 4 je kan..Malas la pulak, aku nak carik pic aku...cbb leppy aku ni hari tu orang format tp tak backup l0cal D aku..Habis licik barang aku...Hehehhe...So, tu lah aku...Perempuan yang simple, suka bergaya(normal bagi setiap perempuan)...Tak la manis p0n...Cuma aku ada pemanis kat dagu aku..Hehheheh...Tahi lalat aku yg mahal...Manis ke...Manis la sangat kunon nye...Hehhehehhe..Then, Seorang yang kurang ketinggian...Cuma 160cm dan beberat badan 52kg..Hehehhe...Diharap korang puas hati k..Cbb mak malu tau nak tayangkan muka mak nie...Hahahahhaha....LUV U ALL c0z sudi meluangkan masa untuk melayan bel0g simple aku nie...

0 Budak Hitam: