Wednesday, January 12, 2011

Kenapa Aku Tengok Ko Nie Dah Makin Mengecut?

Eh. Bet0l ke aku mengecut nie. Setiap kali aku kuar g mana2 or s0mewhere. Klu jumpa org yg aku kenal, mesti mengajukan s0alan yg sama. Aku dh naik rimas nak jawab s0alan2 orang yg bertalu2 kat aku. Aku dh tak thu nak jawab apa. Rasa macam, Ah stress nya aku nak jawab s0alan k0rang. Kenapa, masalah ke klu aku gem0k b4 nie tetiba kurus mendadak sekarang. Takder masalah kan. K0rang nak terkejut apa nya. B4 nie p0n aku pernah kurus. Tak yah la tye s0klan yg kadang2 tak patut d tanya.

KO NAK KAWIN KE?
KO SAKIT KE?
KENAPA KO KURUS SGT NIE?
TAK BAHAGIA KE?
KO ADA AMEK SUMTHING KE?

Apa lah k0rang nie. Aku kurus cara yang seyhat la wei. Takder makner nyer. Haha. Klaka la korang nie. Takder yg pelik nye klu aku kurus la. Perkara biasa. Klu kawin. Lambat lagi k0t. Tak thu lagi aku bila sampai seru aku nie. Sakit! Erm, takder lah aku sakit. Biasa jerk. Mungkin k0rang teng0k aku pucat k0t. Aku cuma kurang makan n gastrik. Aku bahagia la wei. Jangan la pikir aku nie tak bahagia. Yang lain kat atas aku dh jawab. Hahahha. Apa2 lah wei. Asal aku tahu apa yg aku nak. Huhu. Apa lagi erk. Takder k0t.

Ja0h sangat ker beza. Takder la kan. Ish, pelik t0l aku. Aku teng0k cam takder perubahan jerk. Kurus ker. Ish, ntah la labu. Ye lah k0t aku kurus. Tu pasal la orang teg0r aku beria2 je. Haha. Lantak la perubahan cam aner p0n. Yang penting aku still perempuan biasa. Haha.

6 Budak Hitam:

iniialahaku said...

dia boleh berubah wajah...hehe..awak pkai sumthing ke?tru ayt kat ats..hehe

akulanonot said...

hahaha...
ngada..:p

iLa SaHaR said...

memang kurus pun apa tip??

iLa SaHaR said...

memang kurus pun apa tip??

iLa SaHaR said...

memang kurus pun apa tip??

akulanonot said...

juz exercise jerk...
pastu jaga pemakanan...
jan lupa minum air selalu...