Thursday, January 6, 2011

Isu Panas, Peloh Meleleh

.BISMILLAHIRAHMANIRAHIM.

Hahahaha..Hari2 ada crita panas...Panas dan terus panas....Kenapa mesti panas...Kadang2 tu panas sampai pel0h meleleh macam air paip d0h...Hahaha...Panas sana panas sini..Panas sana sini...Semalam...Kira tgh malam la...Aku terbaca satu isu yang agak sensasi dan panas...Aku tak sangka gak..Crita tu memang mendapat sambutan hangat...Terus glamer En.bl0gger kt tue..Im n0t 1 0f him f0llower..Tp aku leyh gak menyinggah serta bz b0dy ngn entri dier...S0ri to En.bl0gger..

Klu ada je crita panas n sensasi..Mesti ramai nak menyinggah untuk membaca..Apa crita panas tu..Senang critalah..Boleyh di titlekan sebagai "BZ BODY"...Oppss...S0ri klu mentitlekan k0rang sebagai bz body...Tp tak marah kan dengan title tu...Cbb rakyat malaysia memang sinonim dengan title bz b0dy nie...Hehehe...Aku pun bz b0dy gak...Cbb aku memang suka membaca bl0g2 yang menarik perhatian aku..Lebih2 lagi klu h0t st0ry or funny st0ry...B0leyh berjam2 aku depan leppy ku ni...Semata2 nak layan hasil tulisan k0rang...Hehehe...

Aku nie memandai je nak cakap pasal bz b0dy..Aku tahu tak maksud bz body nie apa...Nanti tak pasal2 aku kenak serang bl0gger2 lain..Kerana menimbulkan isu yang tak patut aku timbulkan...Haha...Act, aku tujukan khas gak title nie kat aku...Sbb aku sendiri menyeb0k nak thu crita...sampai beratus k0men pun aku sanggup baca tau..Klakar t0l lah...H0pe Entri aku nie tak menimbulkan isu kepada k0rang...Hehehe...

Busy body dalam bahasa melayunya ialah PENYIBUK..Apa maksud penyibuk itu..Meh la aku k0ngsi ngn k0rang...Penyibuk bermaksud "orang yang suka mengambil tahu hal orang lain". Hehehe...Maksud tu aku dapat dari sumber2 bacaan aku..Istilah nyer aku tak pasti lak..Tp yang aku pasti tu lah maksud penyibuk yg simple dan padat..Penyibuk nie b0leh di kategorikan kepada 2 iaitu penyibuk yang bermanfaat dan penyibuk yg tidak bermanfaat...Nak aku huraikan jugak ke bermanfaat dan tidak bermanfaat nie...Aku rasa tak payah la..Nanti banyak lak yang terasa ati cbb mengikut kajian..80% penyibuk ni adalah g0longan penyibuk yang tidak bermanfaat..Cuma 20% penyibuk yang bermanfaat...Aku tak tak pasti aku g0longang yang macam mana..Dua2 k0t...Ada ke cam tu...Apa2 p0n, tep0k dada tanya IMAN...Semoga kita dilindungi dari penyakit PENYIBUK ni kerana b0leyh terjerumus kepada g0longan MENFITNAH..Apa maksud fitnah?? Nanti aku cari dalam kamus k..Wassalam.

0 Budak Hitam: