Friday, January 7, 2011

The Gunners : Arsenal

Kenapa mesti Theo Walcott..Sebab dia pemain ARSENAL...Hehehhe...Walaupun Arsenal VS Manchester City juz 0-0... I d0nt care..At least perf0mance ARSENAL still maintain..Klu dulu, aku minat kat Fabregas..Sekarang aku minat kat Theo Walc0tt..Aku lama dh tak layan b0la nie...Bola bola bola...Klu aku layan..Kang orang cakap aku ni jantan..Ish...Tak sanggup mak terima title JANTAN itu..Auww...Hahahhahah..

Lama sudah tak menghadap tv menyaksikan perlawanan bola sepak..Tp aku tak pernah missed untuk menyeb0k serta ambil tahu pasal pasukan kesayangan aku tu..Kat sini : ARSENAL..Meh la klik klu brani...Hehehhe...

Arsenal tetap d hati padahal dulu aku minat ckit2 je kat chelsea...Cbb apa aku minat chelsea dulu...Sebab jersi dier kaler blue..I like Blue..Hehehe...Namun aku telah betukar angin pada tahun 2005 kepada ARSENAL...Mak suka, suka sesangat...Mak memang suka Arsenal..Rilex je kan..Hahahha.. I like...Muah2 kat ARSENAL...

THEO WALCOTT
Apa lah aku nie...Padahal aku nak crita pasal THEO WALCOTT tadi...Semalamkan, Aku mimpi jumpa THEO WALCOTT...Dia cakap bahasa melayu tau..Kejut mak dalam mimpi tu tau...Hahaha..Ke aku yang berangan lebih kat theo walcott the striker tu...Hahaha...Siyez...Aku tak tipu tau...Dh la aku clu td0 time2 nak subuh nie...Nanti tak pasal2 jadi kenyataan lak mimpi aku berjumpa ngn THEO WALCOTT yg fasih berbahasa melayu...Tak b0leyh jadi nie..Theo2..why must u c0me int0 my dream...Why n0t realiti...Eeee...Geram aku..Berangan sungguh la aku nie..Theo Walc0t tu muda lagi la..Aku nie dh tua gedabai...

Apa2 pun..Aku nak mimpi benda yang sama lagi lah untuk hari ini...Mesti bez asyik jumpa dia dalam mimpi je kan..kan kan kan...Haha..Karut nya aku..Nak tggu realiti..Haram...Alamat tua kerep0t la aku...Takan jumpa nyer...Pada sesiapa yg minat kat THEO WALCOTT tu...S0ri k..Mak nak mimpi die lagi hari ini..Klu b0leyh hari2...Main b0la sama2 ke..baru sy0k mimpi tu...Jangan jeles..Fuh..Ser0nok nyer angan2 mat jenin aku kan...Tp NASIB la...Huhuhu...Luv u THEO WALCOTT..

2 Budak Hitam:

Aizuddin Hanis said...

huhuhu~~ Hidup Manchester United...

akulanonot said...

Ala...
Arsenal....