Monday, January 31, 2011

Deactive FB, Active Twitter

Hai k0wank. Asyik update je aku kan. Act, aku malas tp aku nak in4m kat k0wank yg aku deactive FB. Pasal aper aku deactive, aku je tahu. Mesti k0wank pk aku nie bermasalah gila kan. Yezza, aku tengah jiwa kacau. AKU RINDU KAT DIA.


Klu korang nak cari aku. Cari aku kat twitter k. Klik je kat sidebar tu. Ada perkataan twitter. Klu fb memang k0wank tak dapt cari nyer. Sebab kan kan kan kan. Kowank pun tahu kan. Kan aku dh cakap. Aku deactive. Hehe. Apa2 p0n. Keadaan aku akan kembali n0rmal. Sayang Kowank :p.

To Mr. Kering :
I LUV U so much. Sangat2. Semoga hubungan kt berkekalan. Dan semoga badai yang melanda t0k menjadi bayu di hati mu. Salam sayang ku kirim kan. "Sayangnya gilak2".

1 Budak Hitam:

Anonymous said...

Mr.Kerink:
knak la ruk tk ku tebaca..
aku telambat aku saidipek. DAMN!!