Tuesday, January 4, 2011

Barang Terpakai

Senang dan mudah la crita aku nie...Hahahah...Aku ada ckit barang yang aku dh tak pakai lagi...Menang aku tak pakai sangat p0n..Skali dua je aku pakai..S0 aku kumpul smua barang tu, Aku nak jual la..Klu de sapa2 yang berminat / berkenan ngn barang aku tu..Jangan segan silu add FB aku yer...Tp barang smua barang p0mpuan la kan...

Klik : SINI

Hehe..Klu bet0l2 nak barang tu..Sila inb0x aku : Nama, Alamat dan No. phone...Smua barang yang aku jual tak termas0k p0stage..P0stage depand ngn k0wank nak pakai apa...Tp biasa aku pakai p0st xpress or p0s laju lah...Huhuhu...

0 Budak Hitam: