Monday, January 3, 2011

Antara Cinta Dan Sahabat

Antara CINTA dan SAHABAT..Maner k0wank ase lebih penting...Klu di beri pluang utk pilih...K0wank pilih yang mana satu...CINTA or SAHABAT...Mesti k0wank susah nak jawabkan...Aku pun susah nak jawab...Dua2 bagi aku penting..Ntah la..Dari Sahabat juga kt leyh ada perasaan Syg lepas tu Cinta...Bet0l tak!!..Klu tak bet0l...Takan lah ada 0wank yang kapel ngn sahabat sendiri..

Nie lah perkara yang clu aku tye kat diri aku...Yang aku paling susah nak wat percaturan...Cbb aku clu utamakan SAHABAT banding ngn CINTA...Ada setengah 0wank, d0wank lebih utamakan CINTA dari SAHABAT...Ntahlah..Aku pun susah nak xplain cam ner...Cbb nie pendapat aku je..Klu aku kasi pendapat lebih2 lak...Lain pulak 0wank pk..Aku pandai2 lak...Tp aku rse...50/50 lah...50% yg utamakan Sahabat dari Cinta dan 50% pulak yg utamakan Cinta dari Sahabat..

K0wank stuju tak ngn aku...Dua2 nie penting...Klu tak der Sahabat...Kt takder aper2 kat dunia nie...Macam katak kat bawah tempurung..Camtu gak ngn Cinta...Klu takder Cinta, Mustahil utk kt bina mahligai dan memiliki zuriat...Klu lah suatu hari nanti aku di suruh utk memilih antara Cinta dan Sahabat...Aku akan pilih sapa?? Namun aku harap dua2 pihak memahami aku...Supaya takder pesengketaan antara dua pihak...H0pe, aku b0leyh handle dalam apa jua keadaan skali pun...Amin...

0 Budak Hitam: