Sunday, January 9, 2011

Aku Jealous La

Haha. Aku jeles. Jeles kat sape? Ntah, aku pun tak tahu. Siyez skg aku jeles tgk pasangan bahagia. Haha. Baik suami isteri or kapel. Aku jeles je, tak lah sampai nak r0sakan hubungan orang lain yg takde kaitan ngn aku. Aku jeles tgk kebahagiaan orang. Aku heran, naper aku tak bahagia cam tu. Ke zaman kebahagiaan aku dh berakhir. Siot kan aku cakap cam nie. Haha. Ntah la. Macam orang patah hati lak. Hahaha. Teringat masa mula2 patah hati dulu. Dulu lah. Bukan sekarang. Kesah dulu2. Aku patah hati. Menangis, mera0ng, sakit, pengsan, demam n blah2 la. Hahaha. Wujud lagi orang cam aku ke? Haha, ada lagi k0t. Perasan lak aku kan.

Siyez nie. Aku tak leyh a tgk orang bahagia. Aku cam rasa aku nak gak. Haha. Naper aku tak leyh dpt kebahagiaan cam tu. Haha. Eeee, aku menipu la nie. Sapa cakap aku tak bahagia. Siyez aku bahagia. Tp jiwa terseksa. Haha. Ader ke cam tu. Ader la. Memang ader. Klu tak, tak aku cakap cam tu. Haha. Susah t0l aku nie. Ok then, samb0ng lagi crita aku pasal jeles tadi. Ntah, tetiba lak aku jeles. "Klu la b0leh tanggal smua nya, bio zip kan b0leh". Mengarut lak aku. Tp kan, aku sentiasa d0a pasangan yg bahagia agar semakin bahagia. Walaupun pada hakikat nya aku jeles. Haha. Siot aku. Nyampah lak. Wat ever la. Aku ttp nak cakap JELES. Hahaha.