Tuesday, January 11, 2011

Akhirnya. Penyet Yang Menyelerakan

Mesti k0wank tak thu apa itu Penyet. "NASI AYAM PENYET". Sungguh sedap klu sambal dier menyelerakan. Haha. Aku macam ah terliur nyer nak makan. Cbb satu hari aku tak makan tau. Percaya tak. Memang dh tak dpt tahan. S0, aku g makan la. Sedap sesangat.

Nilah Penyet. Klu cuba pasti nak lagi. Hehe. tp kan. Aku cam ah stress nyer. Lepas makan, mesti aku senak. Balik rumah. Siyez aku muntah. Bila aku tahan nak muntah. Memang tak dpt. Terus aku tahan lagi. Lepas tu aku berlari kebawah dan mengambil sedikit nescafe dan hisap n telan. Baru hilang l0ya tekak aku. Klu tak. Sia2 aku makan. Tulah yang aku malas. Hehe. Then, Sekarang nie aku tengah 0n9 la. Apa lagi. Aku tengah xpl0re twitter. Pada masa yang sama aku layan kengkawan kat FB. S0, sapa2 yang nak add aku. J0m la add. Pasti anda akan d layan. Huhu. Add la k. Klik kat tepi tu klu tak p0n cari nama aku. "Nur Adiratna". Aku lah tu. :p.

Haha. Menyempat aku pr0mot aku nyer FB. Apa2 p0n k0rang klu dtg swk. Carilah Nasi Ayam Penyet 0k. Hehehe. Klu tak Laksa Sarawak. Sungguh sedap sehingga hingus meleleh2. Bet0l nie. sye tak tpu. Klu brani. Cubalah. Hahhahaha.

0 Budak Hitam: