Sunday, January 9, 2011

Aizul Marcello. Like U So Much

Hehehe. Nak tahu tak. J0m la ambik tahu. Sekarang ni, Aku sungguh teruja. Memang teruja sangat. Tak pernah aku wat n3 pelik2 macam nie. Tetiba lak kan aku wat n3 macam nie. Menggatal bet0l la. Oopps. Sori, tak de niat nak menggatal. Cuma i sungguh teruja. Aku pun tak tahu naper aku teruja dengan Mr. Marcello nie. Nak cakap dier Hands0me tak der la sangat. Nak cakap dier c0mel. Tak jugak. Jangan marah tau Mr. Marcello. Hihihi. Cuma aku nak cakap dier sungguh sweet. Haha. Ye lah awak, awak sungguh sweet. Sesweet gula-gula kapas. Hihi. Naper lak ngn aku hari ni. Menggatal lak. Hehe. Tp itulah realitinya. Memang sweet.

Act, aku nie 0n 0ff jerk blogging. Pastu tak rajin nak bukak bl0g 0rang. Tu pasal aku nie kurang tahu pasal bl0gger2 yang lain. Yang aku tahu pasal T0p Blogger perempuan jerk. Then, aku bukak la yang Irine Nadia Marcello nyer bl0g. Aku clu gak dengar2 crita sal c0ver magazine dara nie. Tp aku tak terajin nak bukak, mcm mana aku bukak bl0g hanis zalikha. S0, seminggu yang lepas. Aku bukak. S0 sweet, her face like Scha Al-yahya k. Dh aku nie minat ngan scha yg semp0i suara jantan tu. S0ri k, aku tak terbaca p0n n3 dier. Cuma tgk2 jerk. Dalam 0tak aku cakap. Tggu k, Nanti aku baca. Tggu ada masa. Then, Hari ini aku sungguh menggedik. Smua bl0g yg aku f0llow aku bukak aku baca aku smua2 lah. Pastu kan, masa aku baca n3 irine kan. Hikhikhik. Aku terpandang satu gambar nie. Wah, Ketinggalan zaman nyer aku. Naper aku leyh tak tahu lak pasal Blogger malaysia nie. Ish ish ish. Sungguh ketinggalan aku. Aku baca lah n3 yang v0te2 tu. Dub dab dub dab jant0ng aku. Perasaan ingin tahu tu membuak2 tau. Haha. Memang la bz b0dy aku nie. Haha.

Aku suka pic ini. Banyak2 gambar. Gambar yang ini sungguh menarik hati aku. Maaf ya. Sye amek pic awak. Hehe.
Tahu tak aku wat ape. Aku search kat google nama "AIZUL MARCELLO" guna huruf besar gedabak tau. Memang aku tetiba menggatal. Haha. Oops, gatal ke aku. Ade la ckit gedix nyer. Sori tau awek kepada Mr. Marcello. I wat n3 sal dier. Ntah naper i sungguh teruja. Bila tengah2 naip pasal dier nie. Aku memang semakin rajin. Aku pun tak tahu ape cbb. Aku suka tgk hasil Photography dier. Nice simple n ada msg. Wah2 over aku kan puji dier. Tak nak lah aku puji lebih2 karang terlambung ke atas lak die. Hehe. Apa2 aku masih teruja. H0pe dier success la. Tu je d0a aku. Cbb aku masih teruja nie. Hahaha. Cbb aku nie ketinggalan zaman. Ooppss malu nyer. Haha. Ok, tue je crita aku.

4 Budak Hitam:

Gayahspears said...

suke jugak~lalalala

PReDicToR said...

cam sweet je picture nei...gaya2 p ramlee..heheh

akulanonot said...

Cik gayah :
Alalalla...
suke ke cik gayah...
Ala ada persaingan la pulak...
hahahhahha

akulanonot said...

Predictor :
Hikhikhik...
sweet kan..kan kan kan...
sesweet gula2 kapas..
Hehehe...