Tuesday, December 21, 2010

Pertandingan Template Tercantik by Gayahspears

Wow..Gempaq, teruja memang de bo0m..Huhu..Dasyat t0l bunyi i kan..Kan kan kan..Dasyat dan menarik tak..Haha..Wah aku sungguh teruja dengan K0ntest ini...Mahu tahu k0ntest apa..Teruskan lah membaca..Hehe padahal dh di nyatakan pada tajuk nya..

PERTANDINGAN TEMPLATE TERCANTIK BY GAYAHSPEARS

banner contest template Domain Giveaway ♥ Pertandingan template tercantik...

KLIK GAMBAR

Macam mana aku leh terlihat teruja dan tersemuanya...Apa bila aku teng0k serta membaca serta menyek0deng page Budak Buchuk..Siyezli, gempak d0h...Lalulah aku menuju serta berjalan bl0g GAYAHSPEAR..Nak tahu pasal pertandingan nie tak..Kenapa dan kenapa aku cakap ianya terlalu gempak..Aku nyatakan di sini jugalah..Padahal dekat page dier p0n ader..Sye nak kec0h...

SYARAT-SYARATNYA :
1. Wajib menjadi pengikut gayahspears(dot)com
2. Copy banner beserta isi entry ni dalam blog korang dan jangan lupa buat sidebar.
3. Tajuk entry korang mestilah Pertandingan Template Tercantik by Gayahspears
4. Tag kepada 3 kenalan blogger
5. Copy dan paste link entri korang kat entri ni ya…
6. Kontest tamat pada 26 Januari 2011

Baru syarat2nya..Paling kali gempak..Adalah hadiahnya..Nak thu apa hadiahnya..Baca lah lagi...Jangan malas tau..

Hadiah :

Pertama :- Domain

Kedua :- Domain

Ketiga :- Domain

Saguhati :- Domain

Menarikan hadiahnya..So, apa tggu lagi..Marilah kt bersaing secara seyhat...Huhu..Dan dengan kesempatan ini saya ingin mengetag syara, khall & wan hazel..Apa tunggu lagi..Meh la kt sama2 menj0inkan diri...

2 Budak Hitam:

Gayahspears said...

Salam knai ya...
thnk sudi join GA ni...
tlg pomot blog pada blogger2 ya supaya dorang blh undi u nty~hihi

GgLuck ya~

Gayahspears said...

Sila semak nama anda kat senarai nama peseta Ga gayah ya.. Gd luck